delovna mesta
Razpisi

Zaposlujejo Pfizer, Plastika Skaza, Wolt in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest tedna je izrazito največ povpraševanja po »digitalcih«.

V družbi Prosperia iščejo vodjo projektov v marketingu (m/ž), ki bo skrbel za pripravo marketinških besedil in materialov ter pridobivanje novih sponzorjev in partnerjev in dogodkov. Prijave zbirajo do 13. junija 2022 na events@prosperia.si. Več odelovnem mestu si lahko preberete na povezavi.

Plastika Skaza išče vodjo odnosov z javnostmi (m/ž) za postavitev strategije, letnega načrta in izvedbo komunikacijskega načrta na področju komuniciranja izdelkov/ storitev in korporativnega vedenja, menedžersko-organizacijskega komuniciranja ter znamke delodajalca. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Httpool zaposli produktnega vodjo (m/ž), ki bo bdel nad življenjskim ciklom določenega produkta. Prijavite se lahko preko LinkedIna

Startup Databox išče več sodelavcev v marketingu, med drugim spletnega oblikovalca (m/ž), strokovnjaka za optimizacijo v iskalnikih (m/ž) in strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž).

Farmacevtski velikan Pfizer išče produktnega vodjo (m/ž), ki bo skrbel za oblikovanje, prilagajanje in izvajanje marketinškega načrta produktov ter definiranje strategij promocije produktov. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Wolt nudi priložnost marketinškemu strokovnjaku (m/ž), ki se bo osredotočil na vsekanalne strategije in strategijo maloprodajnega marketinga oziroma partnerstev z restavracijami. Več o prijavi in delovnem mestu si lahko preberete na LinkedInu.

Agencija IPM Komunikacije išče sodelavca v digitalnem marketingu (m/ž) s statusom študenta, ki se bo ukvarjal z upravljanjem družbenih omrežij in digitalnim oglaševanjem. Prijavite se lahko do 5. junija 2022 na info@ipm-komunikacije.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na povezavi.

Platforma GymBeam v Sloveniji nudi priložnost koordinatorju spletne prodaje (m/ž), ki bo pripomogel k razvoju blagovne znamke. Prijavite se lahko preko LinkedIna, kjer je tudi podrobnejši opis delovnih nalog.

Trgovec Mömax išče asistenta v spletni trgovini (m/ž) za pripravo oglaševalskih kampanj, urejanje spletnih strani in vnos novih vsebin ter optimizacijo. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Zavarovalnica Triglav nudi priložnost samostojnemu strokovnemu sodelavcu za digitalno prodajo in inovacije (m/ž). Kandidat bo skrbel za vodenje novih projektov na področju digitalne prodaje in inovacij. Prijave zbirajo do 10. junija 2022 preko spletnega obrazca.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Httpool išče regionalnega vodjo marketinga (m/ž), ki bo odgovoren za razvoj regijske in lokalne strategije medorganizacijskega marketinga (B2B), kjer bo sodeloval z regijskim direktorjem in globalno marketinško ekipo. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Trgovina s prehranskimi dopolnili Biostile išče vodjo marketinga (m/ž) za spremljanje trendov in analize trga ter vodenje oddelka marketinga in marketinških aktivnosti. Prijave zbirajo na zaposlitev@biostile.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Gradbeno-investicijsko podjetje 123 Hiška nudi priložnost vodji marketinga (m/ž) za vodenje marketinškega oddelka podjetja in povezanih podjetij, pripravo komunikacijskih strategij in upravljanje marketinškega proračuna. Prijave zbirajo na careers@123hiska.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Predstavništvo mesta Dunaj v Ljubljani Eurocomm-PR v svojo ekipo vabi vodjo pisarne (m/ž), ki bo skrbel za pozicioniranje in nadaljnjo krepitev mednarodne vloge Dunaja na samem kraju dela v Ljubljani ter upravljanje informacij, znanja in odnosov z javnostmi v skladu z interesi mesta Dunaj. Prijave zbirajo do 10. junija 2022 na robak@wh-m.at, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Nakupovalno središče Aleja zaposli strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž), ki bo odgovoren za organizacijo in izvedbo marketinških aktivnosti, skrbel bo za komunikacijo in ohranjanje dobrih odnosov z najemniki in poslovnimi partnerji, promoviral blagovno znamko nakupovalnega središča kot tudi drugih pomembnih elementov ALEJE – Planeta Lollipop in ALEJE SKY. Prijave pošljite na pisarna.uprava@aleja.si.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji