delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Pro Plus, Flaviar, Addiko in drugi

V tokratnem pregledu delovnih mest je malce več priložnosti tudi za komunikatorje.

Medijska hiša Pro Plus išče sedem novih sodelavcev, in sicer vodjo odnosov z javnostmi (m/ž), vodjo blagovnih znamk (m/ž), razvijalca mobilnih aplikacij (m/ž), marketinškega raziskovalca (m/ž), strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž), vodjo projektov trženja za segment S-VOD (m/ž) in koordinatorja marketinških projektov (m/ž)

Flaviar zaposli vodjo digitalnega marketinga (m/ž), ki se bo pridružil ljubljanskemu oddelku za CRM. Kandisat bo usklajeval aktivnosti med prodajnim in marketinškim oddelkom ter pripravljal brife za tekstopisce ter oblikovalce. Več informacij o delovnem mestu najdete tukaj.

Računalniške novice iščejo pomočnika urednika (m/ž) za pripravo rednih uredniških in marketinških vsebin s področja računalništva in pokrivanje pomembnih tiskovnih konferenc, dogodkov in sejmov doma in v tujini. Prijave zbirajo do 29. decembra 2020 na elektronskem naslovu rn@stromboli.com,

Spletna čokoladnica Mojačokolada.si zaposli dva nova sodelavca, in sicer skrbnika ključnih strank (m/ž) ter sodelavca za nabavo in razvoj novih izdelkov (m/ž). Prijave zbirajo preko spletnega obrazca.

Banka Addiko nudi priložnost produktnemu vodji za digitalne vsebine (m/ž) za optimizacijo in digitalizacijo delovnih procesov pri poslovanju s podjetji. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Trgovsko središče E. Leclerc v svojo sredino vabi vodjo komunikacij in odnosov z javnostmi (m/ž), ki bo deloval na področjih odnosov z javnostmi in vodenja razvojnih projektov. Prijave zbirajo do 20. decembra 2020 na elektronskem naslovu snikolic@maridis.si, več o delovnem mestu pa si lahko prebere na portalu Mojedelo.com

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji