zz
Razpisi

Zaposlujejo Pro Plus, Gorenje, Binance, Medex ...

Od vodje projektov do vodje kreativnega oblikovanja ... Tudi ta teden je na voljo kar nekaj privlačnih zaposlitvenih priložnosti za vse, ki delujete v svetu (tržnega) komuniciranja.

Medijska hiša Pro Plus je objavila razpis za prosto delovno mesto vodje projektov trženja (m/ž). Prijave sprejemajo do 3. marca 2025 preko spletnega obrazca.

Pri Medexu iščejo upravljavca blagovne znamke (m/ž) za področje prehranskih dopolnil. Prijave zbirajo na LinkedInu.

V podjetju Gorenje iščejo vodjo kreativnega oblikovanja, ki bo sooblikoval/a marketinške zgodbe za globalni blagovni znamki Gorenje in Hisense. Prijave zbirajo TU.

916HUB v svojo ekipo vabijo projektno vodjo. Več informacij najdete na povezavi, prijave zbirajo prek spletnega obrazca do 7. 3. 2025. 

Največja kriptoborza na svetu Binance zaposli upravljavca družbenih omrežij (m/ž), ki bo z delom na daljavo skrbel za njihov račun na Redditu. Prijave zbirajo na LinkedInu.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Optiwebu iščejo izkušenega vodjo razvojnih projektov (m/ž). Vse podrobnosti najdete na povezavi, kjer se lahko tudi prijavite.

PM-družbi iščejo novo vodjo projektov (m/ž). Več o tem si lahko preberete tu; prijave zbirajo do 1. marca 2025 na pridivpm@p-m.si.

Tudi v agenciji ENKI iščejo vodjo projektov (m/ž). Prijave pričakujejo na info@enki.si, več informacij pa najdete na LinkedInu

Spar Slovenija zaposli specialista za digitalni marketinški razvoj (m/ž). Prijavite se lahko do 23. februarja 2025 na elektronski naslov zaposlitev@spar.si.

Grand Plaza Hotel & Kongresni center zaposli vodjo marketinga in promocije (m/ž). Prijave sprejemajo preko portala MojeDelo do 28. februarja 2025.

Na AMZS iščejo strokovnega sodelavca v marketingu (m/ž). Prijavite se do 6. marca 2025 na njihovi spletni strani.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji