delovna mesta tedna
Razpisi

Zaposlujejo Publicis, Huawei, Innovatif in drugi

V zadnjem pregledu delovnih mesta tedna v 2020 podjetja največ iščejo strokovnjake za digitalni marketing in medijske načrtovalce.

Publicis v svojo sredino vabi mlajšega medijskega načrtovalca (m/ž) za digitalno medijsko načrtovanje, komunikacijo z domačimi in mednarodnimi naročniki in sodelovanje z medijskimi ponudniki. Več o zaposlitvi si lahko preberete tukaj.

Agencija Innovatif zaposli digitalnega medijskega načrtovalca (m/ž), ki je specializiran za oglaševanje na Googlu in Facebooku. Več o delovnem mestu in prijavi si lahko preberete na povezavi.

Huawei išče strokovnjaka za digitalni in vplivnostni marketing (m/ž), ki bo snoval marketinške strategije s poudarkom na platformah družbenih omrežij in vplivnostnem marketingu. Več informacij najdete na povezavi.

Zdravilišče Rogaška Zdravstvo nudi priložnost strokovnemu sodelavcu na področju trženja (m/ž) za načrtovanje tržno prodajnih aktivnosti in skrb za njihovo izvedbo. Prijavite se lahko preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu

Kozmetično podjetje Hiša zdravja išče izvršnega direktorja prodaje in marketinga (m/ž) z vsaj 3 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu. Prijave zbirajo na elektronskem naslovu  joze.marolt@bimedia.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Založba Rokus Klett nudi priložnost projektnemu vodji v marketingu (m/ž) za samostojno vodenje projektov v založništvu in izvedbo marketinških kampanj. Prijave sprejemajo do 8. januarja 2020 na elektronskem naslovu sanela.fejzic@rokus-klett.si. Več o delovnem mestu si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji