bla
Razpisi

Zaposlujejo SHIFT, Supernova, Sanolabor in drugi

Čeprav so poletni dopusti v polnem zamahu, novih delovnih izzivov v marketingu in oglaševanju ne manjka.

Eurosender zaposli direktorja marketinga (m/ž) z nalogami vodenja ekip v marketinškem oddelku,  pripravo in implementacijo marketinške strategije skupine Eurosender in načrtovanje proračuna za marketing. Prijave zbirajo preko spletnega obrazca

Agencija SHIFT išče dva nova sodelavca. In sicer najprej vodjo projektov (m/ž), ki ima vsaj 3 leta izkušenj z vodenjem ATL, BTL in digitalnih kampanj. Prijave zbirajo do 15. julija 2022 na eva.frass@shiftagency.si. V ekipo pa vabijo tudi strokovnjaka za učinkovitostno oglaševanje (m/ž), ki bo skrbel za upravljanje in optimizacijo večjih oglaševalskih kampanj. Prijavite se lahko do 22. julija 2022 na manca.borko.grimsic@shiftagency.si.

Sanolabor zaposli skrbnika B2B spletne trgovine in strokovnjaka za digitalni marketing (m/ž). Kandidat bo odgovoren za razvoj in upravljanje B2B trgovine ter spletni marketing, spremljanje spletne analitike in upravljanje družbenih omrežij. Prijavite se lahko do 15. julija 2022 preko portala Mojedelo.com

Supernova nudi priložnost asistentu upravitelja centra (m/ž), za podporo pri načrtovanju, organizaciji in izvajanju marketinških kampanj skupaj z stroškovno učinkovitim upravljanjem proračuna in pripravo analize po kampanji. Prijave v angleškem jeziku pošljite na Jakob.Eichberger@supernova.at, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com

Velux Slovenija v svojo sredino vabi koordinatorja marketinga (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi marketinških besedil za večje regijske kampanje in ustvarjanje komunikacijskih projektov za lokalne aktivnosti.Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Oryx Gaming v svoje vrste vabi vodjo spletnih projektov (m/ž), ki bo odgovoren za ključno povezavo med strankami in internimi ekipami, da bi dosegel najboljši rezultat za končne uporabnike. Prijavite se lahko preko spletnega obrazca.

Gorenjska banka išče pomočnika direktorja (m/ž) v sektorju marketinga. Kandidat bo skrbel za oblikovanje, organizacijo in koordinacijo marketinških projektov in aktivnosti. Prijave zbirajo do 15. julija 2022 na zaposlitev@gbkr.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Publicis išče medijskega načrtovalca (m/ž) za analizo in načrtovanje kampanj. Prijavite se lahko preko LinkedIna.

Kovinoplastika Lož nudi priložnost strokovnjaku za digitalni marketing (m/ž), ki bo sodeloval pri pripravi poslovnih strategij in izvajanju strateškega razvoja. Prijave zbirajo do 31. julija 2022 preko portala Mojedelo.com, kjer je podrobnejši opis delovnega mesta.

Medijska hiša Adria Media v svojo sredino vabi upravljavca družbenih omrežij (m/ž) za snovanje strategije za nastop na kanalih Tik Tok, Instagram in Facebook v sodelovanju z uredništvom in oddelkom za marketing. Prijave zbirajo do 17. julija 2022 na zaposlitev@adriamedia.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Fraport išče samostojnega sodelavca za komuniciranje (m/ž) za organizacijo in izvajanje komuniciranja z deležniki družbe ter izvajanje snemanj, predstavitev in dogodkov. Prijave zbirajo do 14. julija 2022 na kadri@fraport-slovenija.si, več o delovnem mestu pa si lahko preberete na portalu Mojedelo.com.

Startup Databox v svoje vrste vabi strokovnjaka za vsebinski marketing (m/ž), ki bo pomagal pri izvajanju njihove SEO-strategije z različnimi nalogami optimizacije na strani in zunaj strani, kot so prepoznavanje in posodabljanje starih člankov za izboljšanje njihove uvrstitve pri iskanju, konsolidacija vsebine in ustvarjanje povratnih povezav. Povezave zbirajo preko portala Mojedelo.com.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji