iprom
Vpogled

18-odstotna rast dosega slovenskih digitalnih medijev v letu 2021

Ugotovitve nove iPROM-ove raziskave kažejo, da se digitalni trendi iz leta 2020 nadaljujejo tudi v letu 2021.

Povprečni mesečni doseg slovenskih digitalnih medijev se je v letošnjem letu glede na leto poprej povečal za 18,73 odstotka, v primerjavi z letom 2019 pa za 56,75 odstotka, kažejo ugotovitve nove iPROM-ove raziskave o dostopanju do digitalnih medijev. Slovenski uporabniki so do digitalnih medijev najpogosteje dostopali z mobilnimi telefoni, bolj poglobljene aktivnosti pa izvajali na računalniku.

bla

Google Chrome še naprej prevladuje med spletnimi brskalniki

Brskalnik Chrome z rastjo za 16 odstotnih točk v letošnjem letu utrjuje prvo mesto med brskalniki in sodeč po raziskavi predstavlja okrog 66,8 odstotka celotnega tržnega deleža spletnih brskalnikov v Sloveniji. S slabim 19-odstotnim deležem mu sledi brskalnik Firefox, ki je v primerjavi z lanskim letom zabeležil padec za 6 odstotnih točk. Safariju se je tržni delež v primerjavi z lanskim letom povečal za 0,5 odstotne točke.

bla

Trend rasti dostopa do digitalnih vsebin preko mobilnih naprav se je skorajda ustavil

Digitalni pospeški so v letošnjem letu vplivali na penetracijo uporabe mobilnih naprav, ki kaže na močno nasičenost. Iz celotnega vzorca analiziranih uporabnikov digitalnih medijev jih kar 74,2 odstotka do vsebin v digitalnih medijih dostopa z mobilnimi telefoni, kar je za 0,6 odstotne točke več kot lani. Ugotovitve raziskave kažejo še, da največji delež uporabnikov za dostop uporablja pametne telefone z operacijskim sistemom Android, ki ohranja položaj vodilnega mobilnega operacijskega sistema v Sloveniji in z 71,90-odstotnim deležem prevladuje na trgu mobilnih operacijskih sistemov. Applovemu mobilnemu operacijskemu sistemu (iOS) ob tem pripada 28-odstotni tržni delež.

bla

Windows 10 med uporabniki najbolj priljubljen

Sodeč po raziskavi med operacijskimi sistemi na osebnih računalnikih v veliki večini prevladuje operacijski sistem Microsoft Windows. V preteklem letu je sicer utrpel manjši padec (za 1,5 odstotne točke), na njegov račun pa je svoj delež povečal MacOS. Med različicami ostaja najbolj priljubljen Windows 10 z 71,69-odstotnim deležem, ki je v primerjavi s preteklim letom zrasel za 8,74 odstotne točke. Sledi ji različica Windows 7 z 11,60-odstotnim deležem, katere uporaba se je v letošnjem letu znižala za kar 8,63 odstotnih točk. Windows 8.1 je v času zadnje analize uporabljalo le še 3,16 odstotka uporabnikov.

bla

»V zadnjem letu smo priča pospešeni digitalizaciji in vzponu stalno povezanega potrošnika v vseh generacijah, zato ne preseneča dejstvo, da se rast dosega slovenskih digitalnih medijev stopnjuje iz leta v leto, vse bolj pa postaja ključno doseganje uporabnikov na mobilnih telefonih z mobilnim oglaševanjem,« povečan doseg slovenskih digitalnih medijev pojasnjuje Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji