5 marketinških in komunikacijskih trendov za obdobje koronakrize
Medtem ko se koronakriza nadaljuje, je ekipa mednarodnih komunikacijskih strokovnjakov družbe Grayling prepoznala pet trendov, ki bi lahko oblikovali komunikacije v prihajajočih mesecih.
Pixabay
»Preučili smo trende, ki se pojavljajo, prav tako pa smo pogledali trende, ki smo jih napovedali v preteklosti in kako so se odražali v družbi. Zdaj ne govorimo le o napovedih o potrošniških znamkah. Trenutni trendi veliko povedo o B2B-komunikacijah, prav tako o odnosih z odločevalci,« pravi Barbara Žejn, direktorica projektov v Grayling Slovenija.
1. trend: čustveno dojemanje
Kako naj se podjetja soočijo s čustvenim davkom, ki ga terja covid-19? Blagovne znamke bodo morale pokazati, kako lahko pomagajo osebju, dobaviteljem in strankam, da prebrodijo to obdobje. Še zlasti v obdobju, ko se približujemo božiču. Toda nič več floskul: če o pandemiji poveste le »vsi smo v tem skupaj!«, potem je mogoče bolje, če tega sploh ne rečete. Poiščite oprijemljiva, koristna dejanja – in jih nato izvedite.
2. trend: prosim, animirajte nas
V teh časih ljudje potrebujemo zabavo in nekaj, kar vsaj za trenutek odvrne naše misli od situacije, v kateri smo se znašli. Skozi partnerstva in s pravilno strateško platformo lahko vsakdo učinkovito prodre v vsebino. Igre in pretočno predvajanje v živo predstavljajo tudi velike priložnosti za podjetja in blagovne znamke, da na nov način dosežejo tiste ljudi, ki so najbolj pomembni.
3. trend: spoznajte svoje občinstvo
Medtem ko se različni sektorji z nastalo situacijo še naprej soočajo na izrazito različne načine, različne generacije pa imajo divergentne izkušnje s to »novo normalnostjo«, ostajajo ključne prilagojene komunikacije. Ali bo covid-19 pripeljal do vzpona predmestja, pri čemer bodo osrednja območja mest izgubila pomembnost in vpliv? Če je odgovor pritrdilen, kako lahko podjetja in blagovne znamke komunicirajo s potrošniki, katerih osredotočenost in navade so se zaradi tega morda spremenili?
4. trend: sledite denarju
Veliko je bilo že napisanega o negativnih posledicah pademije, ki jih bodo občutile predvsem podjetja, vendar bo veliko tudi priložnosti. Hitrost prehoda na večinsko spletno nakupovanje je eno od očitnih področij, toda tesno usklajevanje s potrošniškimi trendi in razmišljanjem v vladi lahko privede do stabilnosti in celo uspeha za podjetja, ki razmišljajo naprej.
5. trend: negotova prihodnost
Generacija Z se sooča s svetom, ki se bistveno razlikuje od vsega, kar so doživele prejšnje generacije – pa naj gre za način študija, potovanja in celo služb. Gotovo je, da bo to za mlade izjemno težko obdobje in da so se tradicionalni načini delovanja bistveno spremenili. Za nekatere pa je to priložnost, da si ustvarijo svojo pot in zagotovijo stabilen vir dohodka. Vprašajte se, kako lahko vaša blagovna znamka ali podjetje pomaga mladim pri opredeljevanju, ustvarjanju in razvoju njihovih življenjskih poti in kariere.