bla
Vpogled

Agencije v letu 2020 z 10 odstotki manj prihodkov

Po 90-odstotni obdelavi podatkov o poslovanju komunikacijskih družb v letu 2020 pri MM-u ugotavljamo, da bo panoga na letni ravni v primerjavi z letom 2019 zabeležila za dobro desetino manj prihodkov.

Družbam, ki so specializirane za organizacijo dogodkov, so se prihodki znižali za več kot 60 odstotkov. Agencije Enigma, Sport Media Focus, Fabulatorij, Kres, Studio 37, FM agencija, Paideia, Agencija Promo in nekatere druge, ki so v letu 2019 ustvarile skupaj več kot 13 milijonov evrov prihodkov, so v letu 2020 zabeležile le dobrih pet milijonov evrov prihodkov. 

Druge agencije (oglaševalske, komunikacijske, digitalne in medijske) so poslovale dokaj uspešno oziroma bolje, kot je bilo pričakovati ob začetku krize pred letom dni. Zanimivo je, da se je veliko agencijam ob nekaj manjšem prometu precej povečal dobiček, kar pomeni, da so se družbe dobro pripravile na dane razmere in tudi izkoriščale pomoč države.

Pri MM-u v zadnjih tednih pospešeno analiziramo poslovanje agencij v koronskem letu 2020. Večina podatkov je že znana. Objavili jih bomo konec junija v dvojni številki MM-a 481/482.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji