bla
Vpogled

Agencije v letu 2020 z 10 odstotki manj prihodkov

Po 90-odstotni obdelavi podatkov o poslovanju komunikacijskih družb v letu 2020 pri MM-u ugotavljamo, da bo panoga na letni ravni v primerjavi z letom 2019 zabeležila za dobro desetino manj prihodkov.

Družbam, ki so specializirane za organizacijo dogodkov, so se prihodki znižali za več kot 60 odstotkov. Agencije Enigma, Sport Media Focus, Fabulatorij, Kres, Studio 37, FM agencija, Paideia, Agencija Promo in nekatere druge, ki so v letu 2019 ustvarile skupaj več kot 13 milijonov evrov prihodkov, so v letu 2020 zabeležile le dobrih pet milijonov evrov prihodkov. 

Druge agencije (oglaševalske, komunikacijske, digitalne in medijske) so poslovale dokaj uspešno oziroma bolje, kot je bilo pričakovati ob začetku krize pred letom dni. Zanimivo je, da se je veliko agencijam ob nekaj manjšem prometu precej povečal dobiček, kar pomeni, da so se družbe dobro pripravile na dane razmere in tudi izkoriščale pomoč države.

Pri MM-u v zadnjih tednih pospešeno analiziramo poslovanje agencij v koronskem letu 2020. Večina podatkov je že znana. Objavili jih bomo konec junija v dvojni številki MM-a 481/482.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji