Agencije v letu 2020 z 10 odstotki manj prihodkov
Po 90-odstotni obdelavi podatkov o poslovanju komunikacijskih družb v letu 2020 pri MM-u ugotavljamo, da bo panoga na letni ravni v primerjavi z letom 2019 zabeležila za dobro desetino manj prihodkov.
Družbam, ki so specializirane za organizacijo dogodkov, so se prihodki znižali za več kot 60 odstotkov. Agencije Enigma, Sport Media Focus, Fabulatorij, Kres, Studio 37, FM agencija, Paideia, Agencija Promo in nekatere druge, ki so v letu 2019 ustvarile skupaj več kot 13 milijonov evrov prihodkov, so v letu 2020 zabeležile le dobrih pet milijonov evrov prihodkov.
Druge agencije (oglaševalske, komunikacijske, digitalne in medijske) so poslovale dokaj uspešno oziroma bolje, kot je bilo pričakovati ob začetku krize pred letom dni. Zanimivo je, da se je veliko agencijam ob nekaj manjšem prometu precej povečal dobiček, kar pomeni, da so se družbe dobro pripravile na dane razmere in tudi izkoriščale pomoč države.
Pri MM-u v zadnjih tednih pospešeno analiziramo poslovanje agencij v koronskem letu 2020. Večina podatkov je že znana. Objavili jih bomo konec junija v dvojni številki MM-a 481/482.