Alphabet prihodke v drugem četrtletju povečal za 62 odstotkov
Pri Googlovem matičnem podjetju višje prihodke pripisujejo »povečani spletni aktivnosti« v zadnjih 12-ih mesecih. Daleč največji delež še vedno predstavljajo prihodki od oglaševanja.
Googlovo matično podjetje je v enakem obdobju lani beležilo prvi padec prihodkov. Tokrat jih je povečal za 62 odstotkov na 52,5 milijarde evrov. Od tega je skoraj 43 milijard evrov prihodkov od oglaševanja. Tudi ti so se – skladno s svojim deležem – zelo povečali. Natančneje, v 12-ih mesecih so se s 25,33 milijarde evrov povzpeli na prej omenjenih 43 milijard evrov. Od tega je 30 milijard prihodkov iz iskalnega oglaševanja (68-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani, pri čemer največ »zaslug« pripisujejo povečanim naložbam trgovcev), skoraj 6 milijard iz oglaševanja na YouTubu (84-odstotno povečanje) in 6,4 milijarde iz medijskega zakupa na Googlovi oglaševalski mreži.
»V drugem četrtletju se je v različnih delih sveta močno povečala spletna aktivnost. Ponosni smo, da so naše storitve pomagale številnim potrošnikom in podjetjem. Naše dolgoročne naložbe v umetno inteligenco in Google Cloud so pripomogle k velikim izboljšavam digitalne izkušnje,« je v finančnem poročilu izjavil Sundar Pichai, direktor Googla in Alphabeta.