lp
Vpogled

Alphabet prihodke v drugem četrtletju povečal za 62 odstotkov

Pri Googlovem matičnem podjetju višje prihodke pripisujejo »povečani spletni aktivnosti« v zadnjih 12-ih mesecih. Daleč največji delež še vedno predstavljajo prihodki od oglaševanja.

Googlovo matično podjetje je v enakem obdobju lani beležilo prvi padec prihodkov. Tokrat jih je povečal za 62 odstotkov na 52,5 milijarde evrov. Od tega je skoraj 43 milijard evrov prihodkov od oglaševanja. Tudi ti so se – skladno s svojim deležem – zelo povečali. Natančneje, v 12-ih mesecih so se s 25,33 milijarde evrov povzpeli na prej omenjenih 43 milijard evrov. Od tega je 30 milijard prihodkov iz iskalnega oglaševanja (68-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani, pri čemer največ »zaslug« pripisujejo povečanim naložbam trgovcev), skoraj 6 milijard iz oglaševanja na YouTubu (84-odstotno povečanje) in 6,4 milijarde iz medijskega zakupa na Googlovi oglaševalski mreži.

»V drugem četrtletju se je v različnih delih sveta močno povečala spletna aktivnost. Ponosni smo, da so naše storitve pomagale številnim potrošnikom in podjetjem. Naše dolgoročne naložbe v umetno inteligenco in Google Cloud so pripomogle k velikim izboljšavam digitalne izkušnje,« je v finančnem poročilu izjavil Sundar Pichai, direktor Googla in Alphabeta.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji