Amazon v ZDA predstavlja desetino oglaševalskega trga
Amazon je med letoma 2019 in 2020 oglaševalske prihodke povečal za 52 odstotkov, z 8,56 na 13,1 milijarde evrov.
50-odstotno povečanje oglaševalskih prihodkov na medletni ravni
Največji spletni trgovec in tehnološki velikan vedno večji delež prihodkov pridobiva iz oglaševanja. Ta delež se je sodeč po raziskavi portala Trading Platforms v preteklem letu povečal do te mere, da v domačih ZDA predstavlja že 10,3 odstotka celotnega oglaševalskega trga (leta 2019 7,8 odstotka). Amazon je sodeč po rezultatih dobro izkoristil »pandemično« leto, a analitiki mu napovedujejo nadaljevanje rasti. Do leta 2023 naj bi se zdajšnje 13,1 milijarde prihodkov iz oglaševanja še podvojilo.
Prevlada pri oglaševanju na kanalih spletne prodaje
Amazonu napovedujejo tudi povečanje prihodkov iz oglaševanja v iskalnikih, ki naj bi do konca leta predstavljalo 19 odstotkov vsega oglaševanja v iskalnikih v ZDA (leta 2019 »le« 13,3 odstotka). Do konca leta 2022 naj bi presegel petino oziroma 20 odstotkov. Če (še) ne prevladuje v iskalnikih, pa mu ni para v oglaševanju na kanalih spletne prodaje, kjer naročnikom nudi iskalno in prikazno oglaševanje. V ZDA je njegov delež na tem kanalu, ki ga ocenjujejo na 20 milijard evrov, kar 76,2-odstoten. Najbližji zasledovalec je Walmart s 6,5-odstotnim deležem.