johnson
Vpogled

Amazon v ZDA predstavlja desetino oglaševalskega trga

Amazon je med letoma 2019 in 2020 oglaševalske prihodke povečal za 52 odstotkov, z 8,56 na 13,1 milijarde evrov.

50-odstotno povečanje oglaševalskih prihodkov na medletni ravni

Največji spletni trgovec in tehnološki velikan vedno večji delež prihodkov pridobiva iz oglaševanja. Ta delež se je sodeč po raziskavi portala Trading Platforms v preteklem letu povečal do te mere, da v domačih ZDA predstavlja že 10,3 odstotka celotnega oglaševalskega trga (leta 2019 7,8 odstotka). Amazon je sodeč po rezultatih dobro izkoristil »pandemično« leto, a analitiki mu napovedujejo nadaljevanje rasti. Do leta 2023 naj bi se zdajšnje 13,1 milijarde prihodkov iz oglaševanja še podvojilo.

Prevlada pri oglaševanju na kanalih spletne prodaje

Amazonu napovedujejo tudi povečanje prihodkov iz oglaševanja v iskalnikih, ki naj bi do konca leta predstavljalo 19 odstotkov vsega oglaševanja v iskalnikih v ZDA (leta 2019 »le« 13,3 odstotka). Do konca leta 2022 naj bi presegel petino oziroma 20 odstotkov. Če (še) ne prevladuje v iskalnikih, pa mu ni para v oglaševanju na kanalih spletne prodaje, kjer naročnikom nudi iskalno in prikazno oglaševanje. V ZDA je njegov delež na tem kanalu, ki ga ocenjujejo na 20 milijard evrov, kar 76,2-odstoten. Najbližji zasledovalec je Walmart s 6,5-odstotnim deležem. 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji