johnson
Vpogled

Amazon v ZDA predstavlja desetino oglaševalskega trga

Amazon je med letoma 2019 in 2020 oglaševalske prihodke povečal za 52 odstotkov, z 8,56 na 13,1 milijarde evrov.

50-odstotno povečanje oglaševalskih prihodkov na medletni ravni

Največji spletni trgovec in tehnološki velikan vedno večji delež prihodkov pridobiva iz oglaševanja. Ta delež se je sodeč po raziskavi portala Trading Platforms v preteklem letu povečal do te mere, da v domačih ZDA predstavlja že 10,3 odstotka celotnega oglaševalskega trga (leta 2019 7,8 odstotka). Amazon je sodeč po rezultatih dobro izkoristil »pandemično« leto, a analitiki mu napovedujejo nadaljevanje rasti. Do leta 2023 naj bi se zdajšnje 13,1 milijarde prihodkov iz oglaševanja še podvojilo.

Prevlada pri oglaševanju na kanalih spletne prodaje

Amazonu napovedujejo tudi povečanje prihodkov iz oglaševanja v iskalnikih, ki naj bi do konca leta predstavljalo 19 odstotkov vsega oglaševanja v iskalnikih v ZDA (leta 2019 »le« 13,3 odstotka). Do konca leta 2022 naj bi presegel petino oziroma 20 odstotkov. Če (še) ne prevladuje v iskalnikih, pa mu ni para v oglaševanju na kanalih spletne prodaje, kjer naročnikom nudi iskalno in prikazno oglaševanje. V ZDA je njegov delež na tem kanalu, ki ga ocenjujejo na 20 milijard evrov, kar 76,2-odstoten. Najbližji zasledovalec je Walmart s 6,5-odstotnim deležem. 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji