Coca-Cola je v letu 2020 zaradi pandemije zmanjšala oglaševanje za tretjino
Eden največjih oglaševalcev na svetu je poleg tega zabeležil tudi 11 odstotkov manjše prihodke v primerjavi z letom 2019.
Pixabay
Zdrs oglaševalskih naložb
Če je leta 2019 Coca-Cola za oglaševanje namenila največ v svoji zgodovini (kar 3,7 milijarde evrov), pa je v letu 2020 najmanj v zadnjih letih (2,33 milijarde evrov), poročajo na portalu Tradingplatforms.com. Velikan na področju pijač je v zadnjih letih za oglaševanje v povprečju namenjal krepko preko tri milijarde evrov letno. Nato se je zgodila korona in za nekaj mesecev so ustavili oglaševanje vseh svojih znamk. Rezultat so za kar 35 odstotkov manjše naložbe v oglaševanje.
Po prvih znakih okrevanja leta 2019 ponovno velik padec prihodkov
Coca-Cola je zaradi zaprtja lokalov, restavracij, kinodvoran in stadionov zabeležila tudi velik padec prihodkov – s 31,4 milijarde evrov leta 2019 na 27,8 milijarde evrov. Sploh v letu 2019 so se po letih neuspehov in padca prihodkov kazali znaki okrevanja in lov na rekordno leto 2012, ko so zabeležili 40,4 milijarde evrov prihodkov. Več kot tretjino (35 odstotkov) prihodkov Coca-Cola ustvari v domačih ZDA, Evropa je na drugem mestu s skoraj 17 odstotki. Sledita Azija in Pacifik z 12,8- in Latinska Amerika z 10,6-odstotnim deležem.