coca-cola
Vpogled

Coca-Cola je v letu 2020 zaradi pandemije zmanjšala oglaševanje za tretjino

Eden največjih oglaševalcev na svetu je poleg tega zabeležil tudi 11 odstotkov manjše prihodke v primerjavi z letom 2019.

Zdrs oglaševalskih naložb

Če je leta 2019 Coca-Cola za oglaševanje namenila največ v svoji zgodovini (kar 3,7 milijarde evrov), pa je v letu 2020 najmanj v zadnjih letih (2,33 milijarde evrov), poročajo na portalu Tradingplatforms.com. Velikan na področju pijač je v zadnjih letih za oglaševanje v povprečju namenjal krepko preko tri milijarde evrov letno. Nato se je zgodila korona in za nekaj mesecev so ustavili oglaševanje vseh svojih znamk. Rezultat so za kar 35 odstotkov manjše naložbe v oglaševanje.

Po prvih znakih okrevanja leta 2019 ponovno velik padec prihodkov

Coca-Cola je zaradi zaprtja lokalov, restavracij, kinodvoran in stadionov zabeležila tudi velik padec prihodkov – s 31,4 milijarde evrov leta 2019 na 27,8 milijarde evrov. Sploh v letu 2019 so se po letih neuspehov in padca prihodkov kazali znaki okrevanja in lov na rekordno leto 2012, ko so zabeležili 40,4 milijarde evrov prihodkov. Več kot tretjino (35 odstotkov) prihodkov Coca-Cola ustvari v domačih ZDA, Evropa je na drugem mestu s skoraj 17 odstotki. Sledita Azija in Pacifik z 12,8- in Latinska Amerika z 10,6-odstotnim deležem.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji