cen
Vpogled

Dogajanje v Evropi že vpliva na povpraševanje spletnih kupcev

Na Ceneje.si ugotavljajo, da trenutno dogajanje v Ukrajini že vpliva na povpraševanje potrošnikov po določenih izdelkih. Med najbolj iskanimi so prenosni polnilci, agregatorji in spalne vreče.

Močno se je povečalo povpraševanje po prenosnih polnilnikih, agregatorjih, spalnih vrečah, kuhalnikih na trda goriva ter shranjevalno-prenosnih posodah za vodo. V Sloveniji je povpraševanje po prenosnih polnilnikih za 30 odstotkov preseglo tistega v tednu prej in po agregatorjih za celih 92 odstotkov. Zaznali so tudi še enkrat večje zanimanje za nakup spalnih vreč v primerjavi s tednom poprej.

Hrvaški potrošniki so s slovenskimi delili zanimanje za spletni nakup prenosnih polnilnikov, povečanega povpraševanja po izdelkih, ki so jih iskali spletni kupci Srednje in Vzhodne Evrope, pa tokrat niso zaznali.

Precejšnjo razpršenost povpraševanja po izdelkih, ki bi jih lahko potrošniki uporabili v humanitarne in preventivne namene uporabe, so opazili na Češkem. Tam je bilo največ zanimanja za kuhalnike na trda goriva (+ 112 %), spalne vreče (+ 147 %), oddajnike (+ 300 %), solarne polnilnike (+ 349 %) in shranjevalno-prenosne podode za vodo (+ 536 %). Podobne izbire so pokazali tudi slovaški in romunski potrošniki, madžarski spletni kupci pa so v svoje povečano povpraševanje vključili tudi električne generatorje (+ 144 %).

ceneje

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji