skeptični
Vpogled

Evropejci smo skeptični glede trajnostnih obljub

Glede na novo raziskavo Brand Finance, svetovalnega podjetja za vrednotenje blagovnih znamk, so evropski potrošniki bistveno bolj preudarni glede zavezanosti blagovnih znamk trajnosti kot potrošniki v drugih regijah.

Najnovejše ugotovitve njihovih raziskav, v katerih je sodelovalo 150.000 anketirancev na 16-ih evropskih in 24-ih neevropskih trgih, kažejo, da smo Evropejci bolj skeptični kot preostali svet. Za kar četrtino manj verjetno je, da se bomo strinjali, da je neka znamka resnično zavezana trajnosti. Najbolj skeptični so Švicarji (dvomljivcev je 23 %), sledijo pa jim anketiranci na Nizozemskem (21 %), Danskem (20 %) in Norveškem (20 %).

Kot pravi Rob Haigh, direktor za strategijo in trajnost pri Brand Finance, raziskava kaže, da se dojemanje blagovnih znamk močno razlikuje po regijah, pri čemer je trajnost ključno področje, kjer evropski potrošniki postavljajo višje standarde. »Trajnost v Evropi poudarjajo dlje kot drugje po svetu, ozaveščenost potrošnikov glede trajnostnih tematik je visoka in Evropa je še naprej vodilna pri predpisih o trajnosti, zlasti z direktivo EU o poročanju o trajnostnem razvoju – CSRD. Trajnostne trditve morajo biti vedno pristne in podprte z resničnimi praksami, kar še posebej velja za Evropo, kjer bo kakršno koli dejansko ali zaznano zeleno zavajanje verjetno hitreje razkrito kot drugod,« meni.

Trajnosti se bomo posvetili tudi na MM-ovem dogodku Trajnost v marketingu, ki bo osvetlil problematiko in se posvetil vlogi, ki jo igra marketing v trajnostni družbi. Strokovnjaki bodo razložili, kako se lotiti sprememb in implementirati trajnostni marketing v marketinške kampanje in poslovanje podjetij. Dogodek bo združeval tako pregled trendov na tem področju kot tudi pregled primerov dobrih praks pri nas in po svetu. Dogodek bo 17. oktobra 2024.

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji