Facebook z »močnim« drugim četrtletjem, a ostajajo previdni
Facebook je v drugem četrtletju povečal prihodke za 56 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.
Facebook s finančnimi rezultati v drugem četrtletju sledi tehnološkemu rivalu Googlu, kjer uspeh pripisujejo povečani spletni dejavnosti potrošnikov in podjetij. Prihodki so se sodeč po njihovem poročilu povečali za 56 odstotkov, kar je največ od leta 2016. Pri največjem družbenem omrežju na svetu poročajo tudi o 47-odstotnem povečanju povprečne cene za oglas in 6-odstotnem povečanju števila oglasov na svoji platformi. Je pa Mark Zuckerberg razburil analitike in vlagatelje z izjavo, da v drugi polovici leta pričakujejo upočasnjeno rast prihodkov (in povzročil manjši padec cene delnic).
Na veselje vlagateljev je Facebook povečal tudi število dnevnih aktivnih uporabnikov, teh je zdaj 1,88 milijarde oziroma 8 odstotkov več kot marca lani. Aktivnih mesečnih uporabnikov je po novem 2,85 milijarde ali 10 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Zanimivo, v Evropi se je število mesečnih aktivnih uporabnikov zmanjšalo s 309 na 307 milijonov uporabnikov. Po drugi strani pa je Facebook povečal tudi število zaposlenih. Teh je zdaj več kot 60 tisoč, kar je 26-odstotno povečanje v primerjavi z drugim četrtletjem 2021.