facebook
Vpogled

Facebook z »močnim« drugim četrtletjem, a ostajajo previdni

Facebook je v drugem četrtletju povečal prihodke za 56 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Facebook s finančnimi rezultati v drugem četrtletju sledi tehnološkemu rivalu Googlu, kjer uspeh pripisujejo povečani spletni dejavnosti potrošnikov in podjetij. Prihodki so se sodeč po njihovem poročilu povečali za 56 odstotkov, kar je največ od leta 2016. Pri največjem družbenem omrežju na svetu poročajo tudi o 47-odstotnem povečanju povprečne cene za oglas in 6-odstotnem povečanju števila oglasov na svoji platformi. Je pa Mark Zuckerberg razburil analitike in vlagatelje z izjavo, da v drugi polovici leta pričakujejo upočasnjeno rast prihodkov (in povzročil manjši padec cene delnic).

Na veselje vlagateljev je Facebook povečal tudi število dnevnih aktivnih uporabnikov, teh je zdaj 1,88 milijarde oziroma 8 odstotkov več kot marca lani. Aktivnih mesečnih uporabnikov je po novem 2,85 milijarde ali 10 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Zanimivo, v Evropi se je število mesečnih aktivnih uporabnikov zmanjšalo s 309 na 307 milijonov uporabnikov. Po drugi strani pa je Facebook povečal tudi število zaposlenih. Teh je zdaj več kot 60 tisoč, kar je 26-odstotno povečanje v primerjavi z drugim četrtletjem 2021.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji