bla
Vpogled

Globalni prihodki iz digitalnega oglaševanja vedno bližje 500 milijardam evrov

Analitični portal Wette.de za leto 2021 napoveduje 15-odstotno rast prihodkov iz digitalnega oglaševanja. Prihodnje leto naj bi se številka globalno gledano povzpela na 500 milijard dolarjev oziroma 422 milijard evrov.

Letos naj bi po napovedih Wette.de prihodki iz digitalnega oglaševanja znašali 391 milijard evrov. Prihodnje leto naj bi prebili magično mejo 500 milijard dolarjev oziroma 422 milijard evrov, med letoma 2021 in 2025 pa naj bi prihodki rasli  v povprečju osem odstotkov na leto.

Največji delež iskalnemu oglaševanju

V letu 2021 oglaševanje v iskalnikih ohranja primat kot segment z največ prihodki, to je okrog 182 milijard evrov ali 153 milijarde evrov. Sledijo oglasne pasice s 170 milijardami dolarjev oziroma 143 milijardami evrov, nato pa videooglaševanje in imeniki.

Najhitreje rastoči segment je videooglaševanje. V letošnjem letu je rast znašala 19,7 odstotka na medletni ravni, drugouvrščeno iskalno oglaševanje 16 odstotkov, pasice pa 11,4 odstotka. Glede na naprave oglaševanje na mobilnikih zavzema 60-odstotni delež.

»Digitalno oglaševanje je oglaševalski velikan, čeprav ne obstaja dolgo. Nebo je meja pri priložnostih za rast panoge, ki jo poganjajo stalne inovacije. Pričakujemo, da bo v letu 2022 panoga globalno podvojila prihodke na petletni ravni in presegla pol trilijona dolarjev. Čaka jo svetla prihodnost,« je povedal Rex Pascual, urednik Wette.de.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji