google
Vpogled

Googlovo matično podjetje s 34-odstotnim povečanjem prihodkov

Povečano zanimanje za oglaševanje na Googlu je v prvem četrtletju 2021 pripomoglo k za več kot tretjino večjim prihodkom in podvojenemu dobičku Alphabeta v primerjavi z enakim obdobjem lani.

V prvem četrtletju 2021 je Alphabet zabeležil skoraj 18 milijard dolarjev oziroma 14,9 milijarde evrov dobička. V enakem obdobju lani je ta številka znašala 5,8 milijarde evrov. Prihodki Alphabeta so poskočili za 34 odstotkov in so presegli 45,5 milijarde evrov.

Prihodki iz oglaševanja v iskalnikih so Alphabetu prinesli za 26,4 milijarde evrov prihodkov, na YouTubu pa 5 milijard (kar je skoraj polovično povečanje v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem). Iz storitev v oblaku so zabeležili 3,3 milijarde evrov prihodkov, kar je 46-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.

»V letu 2020 so ljudje uporabljali Google Search in druge spletne storitve, da so ostali informirani in povezani. Še naprej smo se osredotočali na zaupanja vredne storitve, da smo pomagali ljudem po svetu,« je v sporočilu za javnost zapisal Sundar Pichai, izvršni direktor Alphabeta.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji