Googlovo matično podjetje s 34-odstotnim povečanjem prihodkov
Povečano zanimanje za oglaševanje na Googlu je v prvem četrtletju 2021 pripomoglo k za več kot tretjino večjim prihodkom in podvojenemu dobičku Alphabeta v primerjavi z enakim obdobjem lani.
V prvem četrtletju 2021 je Alphabet zabeležil skoraj 18 milijard dolarjev oziroma 14,9 milijarde evrov dobička. V enakem obdobju lani je ta številka znašala 5,8 milijarde evrov. Prihodki Alphabeta so poskočili za 34 odstotkov in so presegli 45,5 milijarde evrov.
Prihodki iz oglaševanja v iskalnikih so Alphabetu prinesli za 26,4 milijarde evrov prihodkov, na YouTubu pa 5 milijard (kar je skoraj polovično povečanje v primerjavi z lanskim prvim četrtletjem). Iz storitev v oblaku so zabeležili 3,3 milijarde evrov prihodkov, kar je 46-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.
»V letu 2020 so ljudje uporabljali Google Search in druge spletne storitve, da so ostali informirani in povezani. Še naprej smo se osredotočali na zaupanja vredne storitve, da smo pomagali ljudem po svetu,« je v sporočilu za javnost zapisal Sundar Pichai, izvršni direktor Alphabeta.