herman
Vpogled

Herman & partnerji v prvem letu z več kot petimi milijoni evrov prihodkov

Lani ustanovljena svetovalna družba Herman & partnerji je v prvem letu poslovanja ustvarila dobrih pet milijonov evrov prihodkov in 300 tisoč evrov dobička. Po prvih podatkih je tako postala peta največja oglaševalska agencija v Sloveniji.

Agencija je nastala po delni združitvi agencij oziroma lastnikov agencij BPCS, ArnoldVuga in Stratkom. Pogledali smo, kako so te družbe poslovale v primerjavi z letom 2019, ko so še nastopale ločeno.

Agencija BPCS je imela v 2020 samo 43.766 evrov prihodkov ( v 2019 797.101 evrov), ArnoldVuga je imel v 2020 596.679 evrov prihodkov (v 2019 1.980.442 evrov), Stratkom pa 1.018.939 evrov (v 2019 2.318.415 evrov).

Iz podatkov je mogoče videti, da sta agenciji BPCS in ArnoldVuga večino poslovanja »prenesli« na družbo Herman & partnerji, Stratkom pa dobro polovico.Agencije Herman & partnerji, BPCS, ArnoldVuga in Stratkom so tako lani skupaj ustvarile za 1.615.122 evrov več prihodkov (6.707.080 evrov) kot v 2019 (5.091.958 evrov).

V MM-u številka 481/482, ki izzide konec junija, bomo predstavili podroben pregled poslovanja oglaševalskih in komunikacijskih skupin v »koronaletu« 2020. Prvi podatki kažejo, da leto ni bilo tako slabo kot je bilo pričakovati. 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji