Herman & partnerji v prvem letu z več kot petimi milijoni evrov prihodkov
Lani ustanovljena svetovalna družba Herman & partnerji je v prvem letu poslovanja ustvarila dobrih pet milijonov evrov prihodkov in 300 tisoč evrov dobička. Po prvih podatkih je tako postala peta največja oglaševalska agencija v Sloveniji.
Agencija je nastala po delni združitvi agencij oziroma lastnikov agencij BPCS, ArnoldVuga in Stratkom. Pogledali smo, kako so te družbe poslovale v primerjavi z letom 2019, ko so še nastopale ločeno.
Agencija BPCS je imela v 2020 samo 43.766 evrov prihodkov ( v 2019 797.101 evrov), ArnoldVuga je imel v 2020 596.679 evrov prihodkov (v 2019 1.980.442 evrov), Stratkom pa 1.018.939 evrov (v 2019 2.318.415 evrov).
Iz podatkov je mogoče videti, da sta agenciji BPCS in ArnoldVuga večino poslovanja »prenesli« na družbo Herman & partnerji, Stratkom pa dobro polovico.Agencije Herman & partnerji, BPCS, ArnoldVuga in Stratkom so tako lani skupaj ustvarile za 1.615.122 evrov več prihodkov (6.707.080 evrov) kot v 2019 (5.091.958 evrov).
V MM-u številka 481/482, ki izzide konec junija, bomo predstavili podroben pregled poslovanja oglaševalskih in komunikacijskih skupin v »koronaletu« 2020. Prvi podatki kažejo, da leto ni bilo tako slabo kot je bilo pričakovati.