mediji
Vpogled

Httpool dohiteva Media Publikum

Pregledali smo še zadnje podatke o poslovanju največjih agencij v letu 2019. Presenetila nas je rekordna rast prihodkov agencije Httpool. Httpool je namreč lani ustvaril za skoraj 50 milijonov evrov prihodkov oziroma skoraj 90-odstotno rast prometa.

(Revidirane) podatke o poslovanju večjih poslovnih subjektov, tudi agencij in medijev, AJPES objavi praviloma septembra, zato s spodnjimi podatki zaključujemo pregled poslovanja agencij in medijev v letu 2019. Daljši zapis o njihovem poslovanju sicer najdete v MM-u, številka 469/470, in sicer na straneh 38-41.

Medijske agencije: Media Publikum ostaja največji

Media Publikum še naprej ostaja največja medijska agencija v državi. Posluje stabilno in dobičkonosno. Na drugem mestu po velikosti je Pristop media, ki je v letu 2019 ustvarila za 7 odstotkov manj prihodkov kot leta 2018, pri čemer je družba poslovala negativno. 

Oglaševalske agencije: Vodi Publicis MMS

Obe največji agenciji sta poslovali nekoliko slabše kot leta 2018. Publicis MMS je ustvaril za 11 odstotkov nižje prihodke, Grey Ljubljana pa za 7,5 odstotka. Kljub temu agenciji ostajata največji.

Agencije za odnose z javnostmi: 17 odstotkov nižji prihodki Pristopa

Največji agenciji za odnose z javnostmi, Pristopu, so se prihodki znižali za 17 odstotkov.

/tabela/

Prihodki največjih agencij v letu 2019

 

2019

2018

%

Media Publikum

52.419.533

52.435.884

0

Httpool 

49.909.487

26.475.231

+ 89 %

Pristop media

16.597.767

17.848.397

- 7 %

Publicis MMS

15.653.682

17.530.713

- 11 %

Grey Ljubljana

12.611.436

13.656.484

- 7,5 %

Pristop

9.037.842

10.863.481

- 17 %

SKUPAJ

156.229.747

138.810.190                       

+ 12 %

Vir: AJPES, 2020.

Pregled poslovanja tiskanih medijev

V 471. številki MM-a smo pripravili pregled poslovanja večjih medijev v Sloveniji. Ker smo podatke za večino tiskanih medijev dobili šele septembra, jih objavljamo spodaj.

Vsi tiskani mediji razen Financ beležijo manjše padce prihodkov. Skupaj so ta podjetja ustvarila za dobrih 75 milijonov evrov prihodka, kar je na letni ravni za 2 odstotka manj kot leta 2018. Pri pregledu dobičkonosnosti medijev posebnosti ni, morda odstopa le več kot milijonska izguba Adrie Medie.

Prihodki največjih medijev v letu 2019

 

2019

2018

%

Delo 

34.690.172

34.915.759

- 1 %

Dnevnik

15.841.807

16.356.019

- 3 %

Časnik Večer

9.647.371

10.201.517

- 5 %

Finance

7.514.511

7.221.039

+ 4 %

Adria Media Ljubljana

4.206.240

4.671.064

- 10 %

Primorske novice

3.386.996

3.535.409

- 4 %

SKUPAJ

75.287.097

76.900.807

- 2 %

         

Vir: AJPES, 2020.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji