iPROM akademija: Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo
Na junijski iPROM akademiji so včeraj predstavili izsledke raziskave iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022. Več o rezultatih boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a.
Med ključnimi ugotovitvami so razkrili, da naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2022 zabeležile 15-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil že skoraj 550 tisoč evrov. Raziskavo, ki je že četrta te vrste, sta družbi izvedli med januarjem in aprilom letos, v njej pa je sodelovalo 194 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.
Še nekaj ugotovitev raziskave:
- največ naložb, kar 31 odstotkov oziroma približno 170 tisoč (137 tisoč v 2021) evrov na oglaševalca, bodo oglaševalci v Sloveniji namenili za prikazno oglaševanje.
- za oglaševanje na družbenih medijih se bo letos zagotovo odločilo 68 odstotkov podjetij.
- e-poštni marketing bo ena od oblik oglaševanja, v katero bodo letos oglaševalci vlagali manj (10 %) in tudi delež vložka se bo zmanjšal z 80 tisoč na 50 tisoč evrov.
- proračun za zakup prostora v digitalnih medijih na oglaševalca se je letos povečal s 393 tisoč na 425 tisoč evrov, kar predstavlja 14-odstotno rast.
- trend rasti naložb v digitalno oglaševanje beležijo vse panoge (storitve, trgovina, zavarovalništvo in bančništvo, turizem, lepota in zdravje ter panoga drugo), pri čemer je bila najbolj močna rast zabeležena v kategorijah turizem ter lepota in zdravje.
- v trgovinski panogi, ki je druga najmočnejša panoga po naložbah v digitalno oglaševanje, bo proračun za digitalno oglaševanje znašal okoli 830 tisoč evrov (9-odstotna rast v primerjavi z letom 2021)
Kot je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, smo leto 2021 na domačem trgu zaključili nad pričakovanji, v letošnjem letu pa bodo naložbe v digitalno oglaševanje krepko presegle 100 milijonov evrov. »Oglaševanje v digitalnih medijih je med vsemi oblikami oglaševanja danes nedvomno prva in vodilna izbira najuspešnejših podjetij in blagovnih znamk,« je prepričan.