iprom
Vpogled

iPROM akademija: Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo

Na junijski iPROM akademiji so včeraj predstavili izsledke raziskave iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v letu 2022. Več o rezultatih boste lahko prebrali v naslednji številki MM-a.

Med ključnimi ugotovitvami so razkrili, da naložbe v digitalno oglaševanje še naprej rastejo in bodo v letu 2022 zabeležile 15-odstotno rast, posamezen oglaševalec pa bo v povprečju za tovrstno obliko oglaševanja namenil že skoraj 550 tisoč evrov. Raziskavo, ki je že četrta te vrste, sta družbi izvedli med januarjem in aprilom letos, v njej pa je sodelovalo 194 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja.

iprom

Še nekaj ugotovitev raziskave:

  • največ naložb, kar 31 odstotkov oziroma približno 170 tisoč (137 tisoč v 2021) evrov na oglaševalca, bodo oglaševalci v Sloveniji namenili za prikazno oglaševanje.
  • za oglaševanje na družbenih medijih se bo letos zagotovo odločilo 68 odstotkov podjetij.
  • e-poštni marketing bo ena od oblik oglaševanja, v katero bodo letos oglaševalci vlagali manj (10 %) in tudi delež vložka se bo zmanjšal z 80 tisoč na 50 tisoč evrov.
  • proračun za zakup prostora v digitalnih medijih na oglaševalca se je letos povečal s 393 tisoč na 425 tisoč evrov, kar predstavlja 14-odstotno rast.
  • trend rasti naložb v digitalno oglaševanje beležijo vse panoge (storitve, trgovina, zavarovalništvo in bančništvo, turizem, lepota in zdravje ter panoga drugo), pri čemer je bila najbolj močna rast zabeležena v kategorijah turizem ter lepota in zdravje.
  • v trgovinski panogi, ki je druga najmočnejša panoga po naložbah v digitalno oglaševanje, bo proračun za digitalno oglaševanje znašal okoli 830 tisoč evrov (9-odstotna rast v primerjavi z letom 2021)

Kot je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, smo leto 2021 na domačem trgu zaključili nad pričakovanji, v letošnjem letu pa bodo naložbe v digitalno oglaševanje krepko presegle 100 milijonov evrov. »Oglaševanje v digitalnih medijih je med vsemi oblikami oglaševanja danes nedvomno prva in vodilna izbira najuspešnejših podjetij in blagovnih znamk,« je prepričan.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji