delete
Vpogled

Izbris družbenih omrežij najbolj mika Avstralce, Britance in Američane

Raziskava analtičnega podjetja Reboot Online razkriva deleže uporabnikov družbenih omrežij po posameznih državah, ki razmišljajo o »odklopu«.

Raziskovalci so ugotovitve podali na podlagi analize z orodjem za beleženje iskanj na Googlu, ki namigujejo na uporabnikov odhod z družbenih omrežij. Med ta iskanja so med drugim vključili fraze »Kako izbrisati Facebook?«, »Kako izbrisati Instagram?« in »Kako izbrisati TikTok?«.

Sodeč po številu tovrstnih iskanj so na prvem mestu  Američani, sledijo jim Indijci, tretji pa so Britanci. Upoštevajoč delež med številom uporabnikov družbenih omrežij po državah in številom iskanj umik z družbenih omrežij najbolj mika Britance (0,48 odstotka), sledijo jim Avstralci (0,46 odstotka) in Američani (0,36 odstotka). Na drugem koncu razvrstitve so države, kjer uporabniki najmanj razmišljajo o ukinitvi računov. Mednje sodijo Brazilci, Francozi in Španci.

tabela reboot

Ob tem Rebootovi raziskovalci podajajo tudi tri nasvete, kako omejiti uporabo družbenih omrežij:

  1. Izklopite obvestila. Hoteli ali ne, ko slišimo zvok obvestila, nemudoma pogledamo na telefon. Vendar pa imate pri obvestilih izbiro. Njihov izklop ima tako pozitiven vpliv na vašo produktivnost in koncentracijo.
  2. Prakticirajte dnevno razstrupljanje. Raziskovalci svetujejo vsaj en del dneva, ko družbenih omrežij ne uporabljate uro ali več. V tem času, ko ne buljite v zaslon, lahko morda najdete čas za nov hobi?
  3. Stremite k produktivni uporabi družbenih omrežij. Če lahko ure in ure preživite ob memih in videih o mačkah, zakaj ne bi nekaj časa namenili tudi izobraževalnim vsebinam (tudi teh kar mrgoli)?

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji