Jana Savić Rastovac
Vpogled

Izkoristili že pozabljeni medij – in zmagali v B-reportu

Rezultati petega B-reporta so nedvoumni. Agencija McCann Beograd je z domiselno »spreobrnitvijo« malce čudaške srbske navade,ustvarila največkrat nagrajeno akcijo v regiji, sama pa je postala največkrat nagrajena agencija tako v regiji kot tudi v Srbiji.

Izhodišče za akcijo, ki je navduševala na mednarodnih in lokalnih oglaševalskih tekmovanjih (*),  je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom; pogosto se to dogaja zaradi njihove spolne usmerjenosti. Agencija je v sodelovanju s srbsko nevladno organizacijo Da se zna, ki se zavzema za pravice skupnosti LGBT+, male oglase spremenila tako, da v njih starši zagotavljajo, da se ne odrekajo svojim otrokom zaradi njihove spolne usmerjenosti.

Po mnenju Jane Savić Rastovac, izvršne kreativne direktorice pri McCann Beograd, je sporočilo akcije prepoznala in pozdravila najširša javnost, predvsem zaradi zornega kota, od koder izvira ideja. »Ljubezen do otroka je za vsakega starša nekaj resničnega. Akcija je v morju drugih družbeno odgovornih akcij izstopala prav zaradi uporabe lokalnega vpogleda, prakse 'odrekanja otrokom' v dnevnih novicah, postavljanja staršev v glavno vlogo in uporabe skorajda pozabljenega medija,« je prepričana sogovornica.

Glavni cilj akcije je bil po njenih besedah ozavestiti javnost o zelo občutljivi tematiki. Verjame, da jim je to tudi uspelo. »Med pomembnejšimi rezultati akcije ni le podpora skupnosti LGBT+, temveč tudi prevzemanje njenega slogana kot gesla beograjske Parade ponosa, prepoznavnost naročnika naše in vseh njihovih aktivnosti v družbi ter ustanovitev lokalne podružnice Rainbow Families. Naj vam na tem mestu zaupam, da si lahko obetate njeno nadaljevanje,« je še dodala Savić Rastovčeva.

Ne odričem se

Izhodišče za akcijo je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom.

* Med drugim je bila akcija nagrajena na mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben in regijski konferenci medijskih trendov SEMPL, na evropskem festivalu kreativnosti Eurobest pa je prišla v ožji izbor.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji