Je trajnostni razvoj že postal prednostna naloga podjetij?
To je vprašanje, ki se mu v raziskavi posvečata Marketing magazin in Kliping, ter vas vabita k sodelovanju.
Pixabay
Trajnostni razvoj je v številnih organizacijah še vedno le lepa skovanka na papirju, medtem ko sledenje njegovim načelom v praksi pogosto šepa. Ker se zavedamo tega razkoraka, smo se pri reviji Marketing magazin in družbi za spremljanje medijev Kliping odločili, da ga podrobneje raziščemo.
V prvi fazi smo pripravili anketni vprašalnik, k izpolnjevanju katerega smo vas povabili že na začetku poletja, a bi si želeli pridobiti še več odgovorov. Želimo si namreč, da bi vsem deležnikom ponudili čim bolj celovit vpogled v stanje na področju trajnostnega razvoja, kar bo tudi prevladujoča tema slovenskega predsedovanja Evropski uniji. O ugotovitvah vas bomo sproti obveščali v Marketing magazinu.
Anketa, ki vam bo vzela največ 7 minut časa, je na tej povezavi. Naj vas ob tem opozorimo, da po 5. vprašanju postane malce zahtevnejša, a smo prepričani, da vam odgovori ne bodo delali preglavic, saj so vprašanja bistveno lažja od tistih, s katerimi se vsakodnevno soočate pri svojem delu.