čebelica
Vpogled

Je trajnostni razvoj že postal prednostna naloga podjetij?

To je vprašanje, ki se mu v raziskavi posvečata Marketing magazin in Kliping, ter vas vabita k sodelovanju.

Trajnostni razvoj je v številnih organizacijah še vedno le lepa skovanka na papirju, medtem ko sledenje njegovim načelom v praksi pogosto šepa. Ker se zavedamo tega razkoraka, smo se pri reviji Marketing magazin in družbi za spremljanje medijev Kliping odločili, da ga podrobneje raziščemo.

V prvi fazi smo pripravili anketni vprašalnik, k izpolnjevanju katerega smo vas povabili že na začetku poletja, a bi si želeli pridobiti še več odgovorov. Želimo si namreč, da bi vsem deležnikom ponudili čim bolj celovit vpogled v stanje na področju trajnostnega razvoja, kar bo tudi prevladujoča tema slovenskega predsedovanja Evropski uniji. O ugotovitvah vas bomo sproti obveščali v Marketing magazinu.

Anketa, ki vam bo vzela največ 7 minut časa, je na tej povezavi. Naj vas ob tem opozorimo, da po 5. vprašanju postane malce zahtevnejša, a smo prepričani, da vam odgovori ne bodo delali preglavic, saj so vprašanja bistveno lažja od tistih, s katerimi se vsakodnevno soočate pri svojem delu.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji