glami
Vpogled

Kako bomo na črni petek nakupovali Slovenci?

Nova raziskava modnega iskalnika GLAMI.si, v kateri je sodelovalo 1221 anketirancev, razkriva, da Slovenci vse bolj zaupamo spletnemu nakupovanju.

Leto 2020 je bilo v znamenju spletnega nakupovanja, da je ta trend še vedno prisoten, pa kaže tudi nova raziskava. Kljub odprtim fizičnim trgovinam bi se 56 odstotkov vprašanih namreč raje odločilo za nakup preko spleta. Razlogi za spletno nakupovanje so številni, prednjači pa ugodnejša cena. 34 odstotkov anketirancev potrjuje, da jim je na spletu lažje primerjati cene in tako izbrati najcenejši izdelek, za preostalih 46 odstotkov pa je takšen način nakupa bolj priročen. Med razlogi za večjo naklonjenost spletnemu nakupovanju so anketiranci navedli še pestrost blagovnih znamk in spletnih trgovin (26 %), hitrejše iskanje želenih izdelkov s filtri in možnost iskanja (28 %) ter večjo izbiro različnih velikosti modnih izdelkov (29 %).

Še nekaj izsledkov raziskave:

  • Več kot polovica vprašanih (52 %) bi fizično trgovino zapustila, če bi bilo v njej preveč ljudi, kar še vedno kaže na željo večine po ohranjanju varne razdalje.
  • 56 odstotkov Slovencev bo božična darila izbralo na spletu, saj menijo, da gre za lažji in preprostejši način nakupovanja.
  • Črni petek bo v znamenju impulzivnega nakupovanja, 46 odstotkov vprašanih namreč ne bo vnaprej oblikovalo seznama izdelkov za nakupovanje na črni petek, temveč si bo v tem času ogledalo najboljše ponudbe želenih izdelkov.
  • Potrošniki v popustih vidijo idealno priložnost za nakup prazničnih daril. Tradicionalno so med najbolj priljubljenimi kategorijami izdelki iz elektronike, raziskava pa je pokazala, da 62 odstotkov Slovencev načrtuje nakup modnih kosov prav v času črnega petka.
  • Anketa je tudi razkrila, da več kot polovica Slovencev (58 %) kupi praznična darila konec novembra in v prvem tednu decembra, kar sovpada s popusti na črni petek in spletni ponedeljek.
486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji