glami
Vpogled

Kako bomo na črni petek nakupovali Slovenci?

Nova raziskava modnega iskalnika GLAMI.si, v kateri je sodelovalo 1221 anketirancev, razkriva, da Slovenci vse bolj zaupamo spletnemu nakupovanju.

Leto 2020 je bilo v znamenju spletnega nakupovanja, da je ta trend še vedno prisoten, pa kaže tudi nova raziskava. Kljub odprtim fizičnim trgovinam bi se 56 odstotkov vprašanih namreč raje odločilo za nakup preko spleta. Razlogi za spletno nakupovanje so številni, prednjači pa ugodnejša cena. 34 odstotkov anketirancev potrjuje, da jim je na spletu lažje primerjati cene in tako izbrati najcenejši izdelek, za preostalih 46 odstotkov pa je takšen način nakupa bolj priročen. Med razlogi za večjo naklonjenost spletnemu nakupovanju so anketiranci navedli še pestrost blagovnih znamk in spletnih trgovin (26 %), hitrejše iskanje želenih izdelkov s filtri in možnost iskanja (28 %) ter večjo izbiro različnih velikosti modnih izdelkov (29 %).

Še nekaj izsledkov raziskave:

  • Več kot polovica vprašanih (52 %) bi fizično trgovino zapustila, če bi bilo v njej preveč ljudi, kar še vedno kaže na željo večine po ohranjanju varne razdalje.
  • 56 odstotkov Slovencev bo božična darila izbralo na spletu, saj menijo, da gre za lažji in preprostejši način nakupovanja.
  • Črni petek bo v znamenju impulzivnega nakupovanja, 46 odstotkov vprašanih namreč ne bo vnaprej oblikovalo seznama izdelkov za nakupovanje na črni petek, temveč si bo v tem času ogledalo najboljše ponudbe želenih izdelkov.
  • Potrošniki v popustih vidijo idealno priložnost za nakup prazničnih daril. Tradicionalno so med najbolj priljubljenimi kategorijami izdelki iz elektronike, raziskava pa je pokazala, da 62 odstotkov Slovencev načrtuje nakup modnih kosov prav v času črnega petka.
  • Anketa je tudi razkrila, da več kot polovica Slovencev (58 %) kupi praznična darila konec novembra in v prvem tednu decembra, kar sovpada s popusti na črni petek in spletni ponedeljek.
493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji