agencyreport
Vpogled

Koliko zaslužijo zaposleni v srbskih komunikacijskih agencijah?

Sodeč po raziskavi portala Marketing mreža naj bi kreativni direktorji zaslužili med 800 in 1200 evri mesečno.

Srbski marketinški portal Marketing mreža je v okviru raziskave #AgencyReport20 analiziral poslovanje 105-ih agencij (podatki se nanašajo na leto 2019), ki v Srbiji delujejo na področju tržnega komuniciranja.

Plače kreativnih direktorjev med 800 in 1200 evri

V 79 odstotkih sodelujočih agencij  je plača t. i. mlajših (junior) pozicij med 239 in 399 evri mesečno. V 54 odstotkih sodelujočih agencij je plača vodje naročnikov (t. i. accountov) med 399 in 558 evri. Neto plače kreativnih direktorjev so v 47 odstotkih agencij med okrog 800 in 1200 evri.

Plače direktorjev ključnih naročnikov (ang. key account director in client service director) v 71 odstotkih sodelujočih agencij gibljejo med okrog tisoč in 1600 evri. Ustanovitelji in direktorji agencij so v 31 odstotkih sodelujočih agencij zaslužili več kot 1600 evrov.

Dobra tretjina jih ne sodeluje na oglaševalskih tekmovanjih, polovica pa ne v združenjih

Marketing mreža je raziskovala tudi (ne)sodelovanje agencij na nacionalnih oglaševalskih, marketinških in komunikacijskih festivalih. 43 odstotkov jih sodeluje le občasno, 38 odstotkov pa nikoli. Le 11 odstotkov agencij je navedlo, da so jim strokovne nagrade zelo pomembne, za 9 odstotkov pa so popolnoma nepomembne. Po drugi strani so nagrade večinoma pomembne za 39 odstotkov sodelujočih agencij. Situacija je podobna tudi pri članstvih v strokovnih združenjih. Več kot polovica (53 odstotkov) jih namreč ne sodeluje v nobenem.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji