agencyreport
Vpogled

Koliko zaslužijo zaposleni v srbskih komunikacijskih agencijah?

Sodeč po raziskavi portala Marketing mreža naj bi kreativni direktorji zaslužili med 800 in 1200 evri mesečno.

Srbski marketinški portal Marketing mreža je v okviru raziskave #AgencyReport20 analiziral poslovanje 105-ih agencij (podatki se nanašajo na leto 2019), ki v Srbiji delujejo na področju tržnega komuniciranja.

Plače kreativnih direktorjev med 800 in 1200 evri

V 79 odstotkih sodelujočih agencij  je plača t. i. mlajših (junior) pozicij med 239 in 399 evri mesečno. V 54 odstotkih sodelujočih agencij je plača vodje naročnikov (t. i. accountov) med 399 in 558 evri. Neto plače kreativnih direktorjev so v 47 odstotkih agencij med okrog 800 in 1200 evri.

Plače direktorjev ključnih naročnikov (ang. key account director in client service director) v 71 odstotkih sodelujočih agencij gibljejo med okrog tisoč in 1600 evri. Ustanovitelji in direktorji agencij so v 31 odstotkih sodelujočih agencij zaslužili več kot 1600 evrov.

Dobra tretjina jih ne sodeluje na oglaševalskih tekmovanjih, polovica pa ne v združenjih

Marketing mreža je raziskovala tudi (ne)sodelovanje agencij na nacionalnih oglaševalskih, marketinških in komunikacijskih festivalih. 43 odstotkov jih sodeluje le občasno, 38 odstotkov pa nikoli. Le 11 odstotkov agencij je navedlo, da so jim strokovne nagrade zelo pomembne, za 9 odstotkov pa so popolnoma nepomembne. Po drugi strani so nagrade večinoma pomembne za 39 odstotkov sodelujočih agencij. Situacija je podobna tudi pri članstvih v strokovnih združenjih. Več kot polovica (53 odstotkov) jih namreč ne sodeluje v nobenem.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji