Koliko zaslužijo zaposleni v srbskih komunikacijskih agencijah?
Sodeč po raziskavi portala Marketing mreža naj bi kreativni direktorji zaslužili med 800 in 1200 evri mesečno.
Marketing mreža
Srbski marketinški portal Marketing mreža je v okviru raziskave #AgencyReport20 analiziral poslovanje 105-ih agencij (podatki se nanašajo na leto 2019), ki v Srbiji delujejo na področju tržnega komuniciranja.
Plače kreativnih direktorjev med 800 in 1200 evri
V 79 odstotkih sodelujočih agencij je plača t. i. mlajših (junior) pozicij med 239 in 399 evri mesečno. V 54 odstotkih sodelujočih agencij je plača vodje naročnikov (t. i. accountov) med 399 in 558 evri. Neto plače kreativnih direktorjev so v 47 odstotkih agencij med okrog 800 in 1200 evri.
Plače direktorjev ključnih naročnikov (ang. key account director in client service director) v 71 odstotkih sodelujočih agencij gibljejo med okrog tisoč in 1600 evri. Ustanovitelji in direktorji agencij so v 31 odstotkih sodelujočih agencij zaslužili več kot 1600 evrov.
Dobra tretjina jih ne sodeluje na oglaševalskih tekmovanjih, polovica pa ne v združenjih
Marketing mreža je raziskovala tudi (ne)sodelovanje agencij na nacionalnih oglaševalskih, marketinških in komunikacijskih festivalih. 43 odstotkov jih sodeluje le občasno, 38 odstotkov pa nikoli. Le 11 odstotkov agencij je navedlo, da so jim strokovne nagrade zelo pomembne, za 9 odstotkov pa so popolnoma nepomembne. Po drugi strani so nagrade večinoma pomembne za 39 odstotkov sodelujočih agencij. Situacija je podobna tudi pri članstvih v strokovnih združenjih. Več kot polovica (53 odstotkov) jih namreč ne sodeluje v nobenem.