bla
Vpogled

Lionel Messi je medijsko najbolj izpostavljen športnik na spletu

Argentinskemu nogometnemu zvezdniku Lionelu Messiju je bilo v zadnjem letu namenjenih več kot 490 tisoč spletnih objav oziroma skoraj 41 tisoč na dan. Med prvo deseterico je le ena ženska, in sicer ameriška teniška igralka Naomi Osaka na 8. mestu.

Na portalu GolfSupport.com so analizirali spletne objave (na primer na portalih, kot je Forbes in podobni) med julijem 2020 in junijem 2021. V prvi peterici najbolj medijsko izpostavljenih športnikov prednjačijo športi z žogo. Messiju na drugem mestu sledi košarkar Lebron James z več kot pol manj objavami (216 tisoč), na tretjem pa je brazilski nogometaš Neymar z nekaj več kot 171 tisoč spletnimi objavami v zadnjih 12 mesecih. Četrti je portugalski nogometni zvezdnik Cristiano Ronaldo s 145 tisoč objavami, peti pa igralec ameriškega nogometa Tom Brady s 140 tisoč objavami. Visoko, na 6. mestu s skoraj 128 tisoč objavami je Virat Kohli, igralec v Sloveniji precej nepoznanega športa. Kriketa namreč.

Med prvimi dvajsetimi športniki sta le dve ženski. Obe sta teniški igralki in obe prihajata iz ZDA. To sta Naomi Osaka (na 8. mestu s 93 tisoč objavami) in Serena Williams (15. mesto s skoraj 28 tisoč objavami). Med posameznimi športi mešane borilne veščine najbolje zastopa irski borec v UFC Connor McGregor (7. mesto z nekaj manj kot 106 tisoč objavami), tenis že omenjena Osakova, motošport pa britanski voznik formule 1 Lewis Hamilton, ki je z 39 tisoč objavami na 13. mestu. Med boksarji izstopa Britanec Tyson Fury, ki je s skoraj 23 tisoč objavami na 16. mestu.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji