bla
Vpogled

Lionel Messi je medijsko najbolj izpostavljen športnik na spletu

Argentinskemu nogometnemu zvezdniku Lionelu Messiju je bilo v zadnjem letu namenjenih več kot 490 tisoč spletnih objav oziroma skoraj 41 tisoč na dan. Med prvo deseterico je le ena ženska, in sicer ameriška teniška igralka Naomi Osaka na 8. mestu.

Na portalu GolfSupport.com so analizirali spletne objave (na primer na portalih, kot je Forbes in podobni) med julijem 2020 in junijem 2021. V prvi peterici najbolj medijsko izpostavljenih športnikov prednjačijo športi z žogo. Messiju na drugem mestu sledi košarkar Lebron James z več kot pol manj objavami (216 tisoč), na tretjem pa je brazilski nogometaš Neymar z nekaj več kot 171 tisoč spletnimi objavami v zadnjih 12 mesecih. Četrti je portugalski nogometni zvezdnik Cristiano Ronaldo s 145 tisoč objavami, peti pa igralec ameriškega nogometa Tom Brady s 140 tisoč objavami. Visoko, na 6. mestu s skoraj 128 tisoč objavami je Virat Kohli, igralec v Sloveniji precej nepoznanega športa. Kriketa namreč.

Med prvimi dvajsetimi športniki sta le dve ženski. Obe sta teniški igralki in obe prihajata iz ZDA. To sta Naomi Osaka (na 8. mestu s 93 tisoč objavami) in Serena Williams (15. mesto s skoraj 28 tisoč objavami). Med posameznimi športi mešane borilne veščine najbolje zastopa irski borec v UFC Connor McGregor (7. mesto z nekaj manj kot 106 tisoč objavami), tenis že omenjena Osakova, motošport pa britanski voznik formule 1 Lewis Hamilton, ki je z 39 tisoč objavami na 13. mestu. Med boksarji izstopa Britanec Tyson Fury, ki je s skoraj 23 tisoč objavami na 16. mestu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji