truename
Vpogled

Mastercard razkriva življenjske izkušnje nebinarnih posameznikov

Kakšni so trendi v nebinarnih spolnih skupnostih? Temu vprašanju so se posvetili pri Mastercardu, kjer so zanje že pred časom zasnovali kreditno kartico True Name.

Ker je o nebinarnih skupnostih na voljo le malo oziroma nič podatkov, se je podjetje Mastercard odločilo identificirati življenjske izkušnje in navade rastočega števila ljudi, ki se identificirajo kot nebinarni, oz. tistih, ki svojo spolno identiteto in/ali spolno izražanje doživljajo izven binarnih spolnih kategorij »moški« in »ženska«, kot jih opredeljuje GLAAD, medijska organizacija LGBTQIA+.

Raziskava, ki so jo izvedli v 16-ih evropskih državah in v ZDA, se osredotoča na življenjske izkušnje nebinarnih in binarnih LGBTQIA+ posameznikov v vseh vidikih civilnega življenja. Med ključnimi ugotovitvami raziskave so naslednje:

•           5,3 % pripadnikov generacije Z je izbralo nebinarno spolno identiteto;

•           slaba polovica anketirancev (49 %) je dejala, da razume, če se ljudje ne želijo identificirati izključno kot moški ali ženska;

•           59 % tistih, ki se identificirajo kot nebinarni, je dejalo, da se med nakupovanjem počutijo ogroženi. Pri tem jim lahko pomaga kartica Mastercard True Name™, ki posameznikom omogoča možnost, da na kartici prikažejo lastno izbrano ime. Po uspešni predstavitvi v ZDA leta 2019 omenjena možnost rešuje marsikatero nevšečnost za člane nebinarnih in transspolnih skupnosti, ki so doživeli negativne izkušnje ob nakupu.

truename1

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji