bla
Vpogled

MM-ova anketa: Meme marketing

Meme v marketingu odobrava oziroma celo spodbuja večina naših sledilcev, kažejo ugotovitve mini ankete.

Pred skoraj dvema letoma smo v prispevku Memi kot marketinško orodje pisali o memih kot »eksotiki« oziroma nečem, kar si upajo le drzne blagovne znamke in tisti, ki že tako v svojih marketinških aktivnostih prisegajo na humor. Kar pa seveda ne pomeni, da memi v tem pogledu niso igranje z ognjem. Kakor koli, t. i. memezacija marketinga je vzniknila tudi v Sloveniji. Dve leti pozneje, kot kaže anketa med sledilci na MM-ovem profilu na Instagramu,  so memi marketinški oziroma komunikacijski standard.

Več kot polovici oziroma 53 odstotkom  sodelujočih* se zdijo memi v oglaševalske namene super, kot »katastrofo« pa jih obravnava 8 odstotkov. Kot »nekaj vmes« jih obravnava 39 odstotkov. Pri naslednjem vprašanju smo sodelujoče** postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja. Odgovori so precej manj različni in recimo »podporni« v korist uporabe memov. Sledilce smo namreč vprašali, ali bi na tej funkciji spodbujali uporabo memov v marketinške namene. Velika večina oziroma 83 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno, 17 odstotkov pa bi se memov izogibalo. Kot zadnje nas je zanimalo, če so sodelujoči*** morda že ustvarili kakšen meme. 58 odstotkov jih ima izkušnje z ustvarjanjem memov, 42 odstotkov pa ne.

*76 sodelujočih

**99 sodelujočih

***65 sodelujočih

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji