bla
Vpogled

MM-ova anketa: Meme marketing

Meme v marketingu odobrava oziroma celo spodbuja večina naših sledilcev, kažejo ugotovitve mini ankete.

Pred skoraj dvema letoma smo v prispevku Memi kot marketinško orodje pisali o memih kot »eksotiki« oziroma nečem, kar si upajo le drzne blagovne znamke in tisti, ki že tako v svojih marketinških aktivnostih prisegajo na humor. Kar pa seveda ne pomeni, da memi v tem pogledu niso igranje z ognjem. Kakor koli, t. i. memezacija marketinga je vzniknila tudi v Sloveniji. Dve leti pozneje, kot kaže anketa med sledilci na MM-ovem profilu na Instagramu,  so memi marketinški oziroma komunikacijski standard.

Več kot polovici oziroma 53 odstotkom  sodelujočih* se zdijo memi v oglaševalske namene super, kot »katastrofo« pa jih obravnava 8 odstotkov. Kot »nekaj vmes« jih obravnava 39 odstotkov. Pri naslednjem vprašanju smo sodelujoče** postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja. Odgovori so precej manj različni in recimo »podporni« v korist uporabe memov. Sledilce smo namreč vprašali, ali bi na tej funkciji spodbujali uporabo memov v marketinške namene. Velika večina oziroma 83 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno, 17 odstotkov pa bi se memov izogibalo. Kot zadnje nas je zanimalo, če so sodelujoči*** morda že ustvarili kakšen meme. 58 odstotkov jih ima izkušnje z ustvarjanjem memov, 42 odstotkov pa ne.

*76 sodelujočih

**99 sodelujočih

***65 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji