bla
Vpogled

MM-ova anketa: Meme marketing

Meme v marketingu odobrava oziroma celo spodbuja večina naših sledilcev, kažejo ugotovitve mini ankete.

Pred skoraj dvema letoma smo v prispevku Memi kot marketinško orodje pisali o memih kot »eksotiki« oziroma nečem, kar si upajo le drzne blagovne znamke in tisti, ki že tako v svojih marketinških aktivnostih prisegajo na humor. Kar pa seveda ne pomeni, da memi v tem pogledu niso igranje z ognjem. Kakor koli, t. i. memezacija marketinga je vzniknila tudi v Sloveniji. Dve leti pozneje, kot kaže anketa med sledilci na MM-ovem profilu na Instagramu,  so memi marketinški oziroma komunikacijski standard.

Več kot polovici oziroma 53 odstotkom  sodelujočih* se zdijo memi v oglaševalske namene super, kot »katastrofo« pa jih obravnava 8 odstotkov. Kot »nekaj vmes« jih obravnava 39 odstotkov. Pri naslednjem vprašanju smo sodelujoče** postavili v vlogo direktorja marketinga oziroma CMO-ja. Odgovori so precej manj različni in recimo »podporni« v korist uporabe memov. Sledilce smo namreč vprašali, ali bi na tej funkciji spodbujali uporabo memov v marketinške namene. Velika večina oziroma 83 odstotkov jih je odgovorilo pritrdilno, 17 odstotkov pa bi se memov izogibalo. Kot zadnje nas je zanimalo, če so sodelujoči*** morda že ustvarili kakšen meme. 58 odstotkov jih ima izkušnje z ustvarjanjem memov, 42 odstotkov pa ne.

*76 sodelujočih

**99 sodelujočih

***65 sodelujočih

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji