MM-ova mini anketa: Festival Cannes Lions
Ta teden se odvija že 71. festival kreativnosti Cannes Lions. Da, prav ste prebrali. Če preračunamo, ugotovimo, da festival obstaja že od leta 1954.
Freepik
Festival kreativnosti Cannes Lions je skozi desetletja postal najpomembnejši oglaševalski dogodek na svetu in merilo za kreativno odličnost. Program 71. izvedbe festivala vključuje raznolike teme – od zdravja, glasbe, osebnih odnosov in športa do tehnologije in futurističnih robotov. V času festivala lahko obiskovalci prisluhnejo več kot 150 uram vsebin in skoraj 500 govorcem. Lani so zmogljivosti generativne umetne inteligence (UI) vzbudile veliko navdušenja, a tudi povzročile dodatno previdnost. UI je bila (pričakovano) tudi letos osrednja tema festivala.
Kot so iz Cannesa poročale novinarke MM-a, je na glavnem odru Kanskih levov legendarni kreativec David Droga izzval Miro Murati, glavno tehnološko direktorico OpenAI, kje je v dobi umetne inteligence še prostor za človeško kreativnost. Avtor svetovnih uspešnic, večkrat nagrajeni voditelj podkasta On Purpose, življenjski coach in podjetnik Jay Shetty, je razložil, da so podjetja in osebnosti, ki imajo množično transformacijsko poslanstvo (MTP), najuspešnejša. Na uvodni okrogli mizi festivala so vodilni predstavniki McDonald'sa razpravljali o tem, kako naj direktorji marketinga dokažejo vrednost kreativnost znotraj organizacije ter govorijo isti jezik kot finančni direktorji in še in še …
V tokratni Instagram anketi nas je zato zanimalo, če spremljate dogajanje v Cannesu. Kar 61 odstotkov vas je odgovorilo pritrdilno, 26 odstotkov vas je glasovalo za ne, 13 odstotkov pa vas dogajanje spremlja delno.
Zanimalo nas je tudi, če veste, od kdaj podeljujejo kanske leve. 43 odstotkov vas je pravilno ugotovilo, da se te prestižne nagrade podeljuje od leta 1954. 19 odstotkov vas je glasovalo za leto 1930, 33 odstotkov za leto 1973 in 5 odstotkov za leto 1998.
Slovenske barve v Cannesu letos zastopata mladi kreativki Ivona Repše in Lučka Fabijan. Zanimalo nas je, če veste iz katere agencije prihajata. 76 odstotkov vas je pravilno glasovalo za DROM Agency. 14 odstotkov sledilcev je glasovalo za Agencijo 101, 10 odstotkov pa za Futuro DDB.
Za konec nas je zanimalo še, če veste, s katerim avtom se je v Cannes odpeljala ekipa MM-a. Pravilno vas je glasovalo 58 odstotkov, in sicer je ekipa v Cannes varno in udobno prispela z Renault Espaceom. 19 odstotkov vas je glasovalo za Renault Koleos, 12 odstotkov za Renault Captur, 12 odstotkov šaljivcev pa je glasovalo za Renault 4 oz. kultno »katrco«.