zzz
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kakšne so naše vrednote?

Januarja letos se je začel osmi val svetovne raziskave vrednot. Zato smo naše sledilce na Instagramu povprašali, kakšne so njihove vrednote.

Svetovna raziskava vrednot (WVS) je mednarodni raziskovalni program, namenjen znanstvenemu in akademskemu preučevanju družbenih, političnih, gospodarskih, verskih in kulturnih vrednot ljudi po svetu. Cilj projekta je oceniti, kakšen vpliv ima stabilnost ali spreminjanje vrednot skozi čas na socialni, politični in gospodarski razvoj držav in družb. Raziskavo v 120 državah po svetu izvedejo vsakih 5 let. 

V prejšnji raziskavi so na vprašanje, kaj je takoj za družino druga najpomembnejša stvar, prebivalci Hrvaške, Črne gore, Slovenije ter Bosne in Hercegovine odgovorili, da je to delo. Naše sledilce na Instagramu smo zato pozvali, naj ugibajo, katera vrednota se je v prejšnji raziskavi pri naštetih državah uvrstila na drugo mesto. 43 odstotkov vas je ugibalo, da je to prosti čas, 26 odstotkov, da je to prijateljstvo, 20 odstotkov, da je to delo, in 11 odstotkov, da je to šport. 

Poleg Hrvaške, Črne gore, Slovenije ter Bosne in Hercegovine delo kot drugo najpomembnejšo vrednoto vidi tudi Kitajska. V Nemčiji, Veliki Britaniji, in ZDA na drugo mesto uvrščajo svoja prijateljstva, na Japonskem pa prosti čas. 

Zanimalo nas je tudi, katera vrednota je najpomembnejša našim sledilcem. V 45 odstotkih vam je najpomembnejša družina, 37 odstotkih zdravje, 9 odstotkih prijateljstvo in 8 odstotkih ljubezen. 

V poslu vas 36 odstotkov najbolj ceni načelnost, 32 odstotkov delavnost, 26 odstotkov ambicioznost in 6 odstotkov kakšno drugo vrednoto. 

Za konec nas je zanimalo še, ali vam je pomembno, da delate v podjetju, ki z vami deli iste vrednote. Kar 88 odstotkov vas meni, da je to zelo pomembno, preostalih 12 odstotkov vas je prepričanih, da to ni pomembno, hkrati pa ni nepomembno.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji