zzz
Vpogled

MM-ova mini anketa: Kakšne so naše vrednote?

Januarja letos se je začel osmi val svetovne raziskave vrednot. Zato smo naše sledilce na Instagramu povprašali, kakšne so njihove vrednote.

Svetovna raziskava vrednot (WVS) je mednarodni raziskovalni program, namenjen znanstvenemu in akademskemu preučevanju družbenih, političnih, gospodarskih, verskih in kulturnih vrednot ljudi po svetu. Cilj projekta je oceniti, kakšen vpliv ima stabilnost ali spreminjanje vrednot skozi čas na socialni, politični in gospodarski razvoj držav in družb. Raziskavo v 120 državah po svetu izvedejo vsakih 5 let. 

V prejšnji raziskavi so na vprašanje, kaj je takoj za družino druga najpomembnejša stvar, prebivalci Hrvaške, Črne gore, Slovenije ter Bosne in Hercegovine odgovorili, da je to delo. Naše sledilce na Instagramu smo zato pozvali, naj ugibajo, katera vrednota se je v prejšnji raziskavi pri naštetih državah uvrstila na drugo mesto. 43 odstotkov vas je ugibalo, da je to prosti čas, 26 odstotkov, da je to prijateljstvo, 20 odstotkov, da je to delo, in 11 odstotkov, da je to šport. 

Poleg Hrvaške, Črne gore, Slovenije ter Bosne in Hercegovine delo kot drugo najpomembnejšo vrednoto vidi tudi Kitajska. V Nemčiji, Veliki Britaniji, in ZDA na drugo mesto uvrščajo svoja prijateljstva, na Japonskem pa prosti čas. 

Zanimalo nas je tudi, katera vrednota je najpomembnejša našim sledilcem. V 45 odstotkih vam je najpomembnejša družina, 37 odstotkih zdravje, 9 odstotkih prijateljstvo in 8 odstotkih ljubezen. 

V poslu vas 36 odstotkov najbolj ceni načelnost, 32 odstotkov delavnost, 26 odstotkov ambicioznost in 6 odstotkov kakšno drugo vrednoto. 

Za konec nas je zanimalo še, ali vam je pomembno, da delate v podjetju, ki z vami deli iste vrednote. Kar 88 odstotkov vas meni, da je to zelo pomembno, preostalih 12 odstotkov vas je prepričanih, da to ni pomembno, hkrati pa ni nepomembno.

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji