pust
Vpogled

MM-ova mini anketa: A 'mate kej za pusta hrusta?

Ker se pustni čas hitro bliža, smo v tokratni anketi MM-ove sledilce na Instagramu povprašali o njihovih navadah, poznavanju in dojemanju tega šegavega časa.

Za začetek smo sledilce povprašali, kako po navadi preživljajo pustni čas. 31 odstotkov opazuje pustne maske, 29 odstotkov se jih našemi, 25 odstotkov dogajanje popolnoma ignorira, 15 odstotkov pa se skriva pred kurenti. 

Kako pridemo do datuma pustnega torka?

Formula za določitev datuma pustnega torka je preprosta, a vseeno veliko ljudem nepoznana. Ker je dan velike noči določljiv (med 22. marcem in 25. aprilom pade velika noč na prvo nedeljo po prvi spomladanski polni luni), od znanega datuma velike noči odštejemo 46 dni in tako dobimo pepelnično sredo. En dan pred tem je pustni torek.

18 odstotkov MM-ovih sledilcev to formulo pozna, 30 odstotkov je ne, 44 odstotkov ve samo, da je datum pusta povezan z datumom velike noči, 9 odstotkov pa se formule vsako leto nauči, a do naslednjega leta že pozabi. 

Zanimalo nas je tudi, kaj bi se zgodilo, če bi se lotili »prenove blagovne znamke pusta«. V tem primeru sledilci menijo, da bi krof na mestu pustne sladice v 42 odstotkih zamenjala dubajska čokolada, v 24 odstotkih prekmurska gibanica, v 18 odstotkih palačinke in v 15 odstotkih belgijski vaflji. 

Sledilcem smo postavili tudi izziv: »Za pusta se morate našemiti v maskoto ene blagovne znamke. Katero izberete?« 40 odstotkov bi se našemilo v Foksija, maskoto Olimpijskega komiteja Slovenije, 27 odstotkov v Ljuba, zmajčka, ki predstavlja Turizem Ljubljana, 20 odstotkov v OBI-jevega bobra in 13 odstotkov v Wolfija, maskoto Volkswagna.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji