ui
Vpogled

MM-ova mini anketa: Smo že naveličani neprestanih razprav o umetni inteligenci?

V tokratni anketi smo MM-ove sledilce na Instagramu povprašali, ali imajo že dovolj neprestanih razprav o UI, pri katerih opravilih jo najpogosteje uporabljajo in kako pogosto. 

33 odstotkov MM-ovih sledilcev pravi, da jim razprave o umetni inteligenci že zelo presedajo, 38 odstotkov pa pravi, da jih te le nekoliko motijo. 21 odstotkov jih sploh ne motijo, 8 odstotkom pa je vseeno. 

Najpogosteje (v 95-ih odstotkih) si z umetno inteligenco pomagajo pri delu. Nihče od anketirancev UI ne uporablja za zabavo (glasbo, filme, ustvarjanje UI-generiranih vsebin) in pri organizaciji (pametni pomočniki, koledarji). 5 odstotkov pa jih UI sploh ne uporablja. 

Zanimalo nas je tudi, kako vidijo uporabo UI v kreativnih poklicih. 70 odstotkov jih meni, da je to odlično orodje, ki olajša delo, le 1 odstotek je prepričanih, da UI predstavlja nevarnost, ker lahko nadomesti ustvarjalce, 29 odstotkov pa jih meni, da predstavlja oboje – uporabno orodje in nevarnost. 

Sledilce smo povprašali tudi, kako pogosto uporabljajo UI. 57 odstotkov umetno inteligenco uporablja večkrat na dan, 35 odstotkov večkrat na teden, 4 odstotki večkrat na mesec, 4 odstotki pa nikoli. 

32 odstotkov sledilcev meni, da so glasovni UI-asistenti, kot so Siri, Google Assistant in ChatGPT, zelo uporabni, 47 odstotkov, da so uporabni, a imajo za zdaj še veliko omejitev, in 11 odstotkov, da so zastrašujoči, saj nam »ves čas prisluškujejo«. 11 odstotkov pa jih meni, da so trenutno še preveč nerodni, zato jih ne uporabljajo in stvari raje naredijo sami.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji