šoping
Vpogled

MM-ova mini anketa: V nakupovalni center v »šoping« ali na kavo?

Nakupovalna središča že dolgo niso več kraj, kamor bi šli le po nakupih, saj s posebnimi dogodki skrbijo tudi za to, da postajajo kraji za druženje in preživljanje prostega časa.

Zanimalo nas je, kaj o tem menite MM-ovi sledilci na Instagramu. 53 odstotkov vas je odgovorilo, da vam to ni všeč in da greste v nakupovalno središče samo po nakupih. 33 odstotkov vas pravi, da je to super, 14 odstotkov pa vas o tem nima izoblikovanega mnenja.*

Na vprašanje, ali se kdaj s kom dobite na kavi v nakupovalnem centru, poleg klepeta pa prej ali pozneje opravite še kakšen nakup, vas je največ (41 odstotkov) odgovorilo, da tega ne počnete. 34 odstotkov vas je dejalo, da to počnete pogosto, 25 odstotkov pa vas je izbralo odgovor včasih.**

Naslednje vprašanje se je glasilo, ali kdaj obiščete nakupovalno središče z drugim namenom, kot je nakupovanje (da na primer obiščete otroško igralnico ali si ogledate kino predstavo). 54 odstotkov vas tega nikoli ne počne, 31 odstotkov včasih, 15 odstotkov pa pogosto.***

Na koncu smo vas vprašali še, kakšna »dodatna ponudba« vas najbolj pritegne. Več kot polovica (54 odstotkov) vas ima najraje dneve oziroma festivale popustov in ugodnosti, 15 odstotkov koncerte, 12 odstotkov prireditve za otroke, 19 odstotkov pa vas je izbralo odgovor drugo.****

*70 sodelujočih

**76 sodelujočih

***94 sodelujočih

****67 sodelujočih

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji