MM-ova mini anketa: V nakupovalni center v »šoping« ali na kavo?
Nakupovalna središča že dolgo niso več kraj, kamor bi šli le po nakupih, saj s posebnimi dogodki skrbijo tudi za to, da postajajo kraji za druženje in preživljanje prostega časa.
Tina Guček
Zanimalo nas je, kaj o tem menite MM-ovi sledilci na Instagramu. 53 odstotkov vas je odgovorilo, da vam to ni všeč in da greste v nakupovalno središče samo po nakupih. 33 odstotkov vas pravi, da je to super, 14 odstotkov pa vas o tem nima izoblikovanega mnenja.*
Na vprašanje, ali se kdaj s kom dobite na kavi v nakupovalnem centru, poleg klepeta pa prej ali pozneje opravite še kakšen nakup, vas je največ (41 odstotkov) odgovorilo, da tega ne počnete. 34 odstotkov vas je dejalo, da to počnete pogosto, 25 odstotkov pa vas je izbralo odgovor včasih.**
Naslednje vprašanje se je glasilo, ali kdaj obiščete nakupovalno središče z drugim namenom, kot je nakupovanje (da na primer obiščete otroško igralnico ali si ogledate kino predstavo). 54 odstotkov vas tega nikoli ne počne, 31 odstotkov včasih, 15 odstotkov pa pogosto.***
Na koncu smo vas vprašali še, kakšna »dodatna ponudba« vas najbolj pritegne. Več kot polovica (54 odstotkov) vas ima najraje dneve oziroma festivale popustov in ugodnosti, 15 odstotkov koncerte, 12 odstotkov prireditve za otroke, 19 odstotkov pa vas je izbralo odgovor drugo.****
*70 sodelujočih
**76 sodelujočih
***94 sodelujočih
****67 sodelujočih