zzz
Vpogled

MM-ova mini anketa: Veganstvo – trend ali stalnica?

V soboto bo v prestolnici potekal Vegafest, največji slovenski festival veganstva. Ob tej priložnosti smo zato sledilce na Instagramu povprašali, kaj menijo o tem načinu prehranjevanja.

Po zadnjih podatkih Nacionalnega inštituta za javno zdravje se pri nas 1 odstotek starejših odraslih, 3,3 odstotka odraslih in 3,1 odstotka mladostnikov prehranjuje na način, ki izključuje nekaj skupin živil. Ta način prehranjevanja lahko pomeni delno vegetarijanstvo, ovo-lakto vegetarijanstvo, veganstvo, frutarijanstvo ipd. 

V Sloveniji se vegansko prehranjuje 0,5 odstotka odraslih prebivalcev, kar je med 10.000 in 11.000 osebami. Pri Slovenskem veganskem društvu ugotavljajo, da se za veganstvo najpogosteje odločijo mlade ženske, veganov pa ne primanjkuje niti med moškimi in v drugih starostnih skupinah. Pravijo, da se mladi za veganstvo pogosteje zanimajo zaradi etike in okoljevarstva, medtem ko je pri starejših pogostejša motivacija zdravje.

V tokratni anketi na Instagramu smo MM-ove sledilce vprašali, kako bi se opredelili, ko gre za prehranjevalne navade. Največ je vsejedcev, kar 87 odstotkov. 5 odstotkov se vas je opredelilo za vegane, 5 odstotkov za vegetarijance, v 4 odstotkih pa ste pesketarijanci. 

Zanimalo nas je tudi, ali mislite, da je veganstvo samo trend ali pa način življenja, ki bo ostal z nami. 67 odstotkov vas meni, da bo veganstvo ostalo, 33 odstotkov pa, da je to samo trend. 

Kljub temu da v zadnjih letih opažamo porast novoodprtih restavracij z »alternativno prehrano«, ki ponujajo večjo izbiro vegetarijanskih in veganskih obrokov, nas je zanimalo, ali se vam zdi, da jih že imamo dovolj. 39 odstotkov vas meni, da jih je dovolj, 51 odstotkov pa, da še nimamo dovolj izbire. 

Ker so rastlinski napitki v hladilnikih že skorajda obvezna oprema vsake pisarne, smo vas vprašali, katera je vaša najljubša blagovna znamka. 40 odstotkov vas je glasovalo za Alpro, 16 odstotkov za Boom Box in 10 odstotkov za Oatly. 34 odstotkov med vami pa ima raje kakšno drugo blagovno znamko. 

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji