bla
Vpogled

MM-ova mini anketa: Vsebine za osebni razvoj so še vedno »in«

Velika večina sodelujočih v naši mini anketi spremlja vsebine, ki naslavljajo osebno rast, najraje v obliki knjig, in več kot polovica je zanje tudi plačala.

Vsebine za osebnostni razvoj, z drugimi besedami tudi duhovni razvoj, individualni razvoj, samoizpolnjevanje in samopomoč, so med Slovenci vroča stvar že vrsto let. V knjigarnah so tovrstne knjige v vrhu najbolj prodajanih, družbena omrežja so polna motivacijskih govorov in razprav, predavanja in videotečaji so odlično obiskani. Med našimi sledilci na Instagramu smo preverili, kako sami spremljajo vsebine iz panoge, katere vrednost portal Grand View Research ocenjuje na 44 milijard evrov, do leta 2030 pa naj bi se njena vrednost povečala na 67 milijard dolarjev.

84 odstotkov jih vsaj občasno spremlja vsebine za osebni razvoj

Če povzamemo odgovore na prvo vprašanje, v katerem smo sledilce vprašali*, ali spremljajo vsebine o osebnem razvoju z možnostmi odgovorov a) da, redno, b) občasno in c)nikoli, veliko večino anketiranih osebni razvoj zanima tako ali drugače. Redno jih takšne vsebine spremlja 42 odstotkov sodelujočih in občasno prav tako 42 odstotkov. Po drugi strani jih 16 odstotkov tovrstne vsebine ne zanimajo.

Med mediji prednjačijo knjige

V nadaljevanju nas je zanimalo, v kakšni obliki sodelujoči** najraje pridobivajo informacije o osebnem razvoju. S 42 odstotki prednjači knjiga, s 27 odstotki sledi video, z 22 odstotki članki oziroma e-novičniki, 9 odstotkov pa jih prisega na predavanja. V zadnjem vprašanju smo poizvedovali, ali so sodelujoči*** morda za vsebine že plačali. Pritrdilno je odgovorilo 53 odstotkov sodelujočih, 47 odstotkov pa se jih do zdaj še ni odločilo za plačljive vsebine o osebnem razvoju.

*45 odgovorov

**45 odgovorov

*** 49 odgovorov

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji