MOSS
Vpogled

MOSS: Na vrhu ostajajo »stari znanci«

Znani so septembrski podatki raziskave merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS). Prva tri mesta zasedajo »stari znanci«: 24ur.com, siol.net in zurnal24.si.

Septembra 2024 je spletno stran 24ur.com obiskalo 938.244 unikatnih uporabnikov, kar je za 0,4 % manj kot mesec prej, ko jih je bilo 942.258.  Na spletni strani so povprečno ostali 7 minut in 23 sekund.

Drugouvrščeni Siol.net je imel v septembru 5,5 % več obiskovalcev kot mesec prej, in sicer 816.675 (avgusta 774.040), ki so na spletni strani povprečno ostali 4 minute in 8 sekund. Tretjeuvrščeni spletni strani zurnal24.si je število unikatnih uporabnikov upadlo za 2,2 % (z avgustovskih 731 tisoč na septembrskih 715 tisoč).

Največje povečanje obiska spletnega mesta so v septembru zabeležili spletna stran hashtag.si (118,1 %), dijaski.net (83,1 %) in gorenjskiglas.si (68,2 %), pri čemer promet na spletnem mestu gorenjskiglas.si zaradi prenove spletnega mesta ni bil izmerjen v celoti.

Največji upad so zabeležile strani eposavje.com (-29,4 %), citymagazine.si (-24,6 %) in ljubljanainfo.com (-23,8 %).

Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji