MOSS
Vpogled

MOSS: Na vrhu ostajajo »stari znanci«

Znani so septembrski podatki raziskave merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS). Prva tri mesta zasedajo »stari znanci«: 24ur.com, siol.net in zurnal24.si.

Septembra 2024 je spletno stran 24ur.com obiskalo 938.244 unikatnih uporabnikov, kar je za 0,4 % manj kot mesec prej, ko jih je bilo 942.258.  Na spletni strani so povprečno ostali 7 minut in 23 sekund.

Drugouvrščeni Siol.net je imel v septembru 5,5 % več obiskovalcev kot mesec prej, in sicer 816.675 (avgusta 774.040), ki so na spletni strani povprečno ostali 4 minute in 8 sekund. Tretjeuvrščeni spletni strani zurnal24.si je število unikatnih uporabnikov upadlo za 2,2 % (z avgustovskih 731 tisoč na septembrskih 715 tisoč).

Največje povečanje obiska spletnega mesta so v septembru zabeležili spletna stran hashtag.si (118,1 %), dijaski.net (83,1 %) in gorenjskiglas.si (68,2 %), pri čemer promet na spletnem mestu gorenjskiglas.si zaradi prenove spletnega mesta ni bil izmerjen v celoti.

Največji upad so zabeležile strani eposavje.com (-29,4 %), citymagazine.si (-24,6 %) in ljubljanainfo.com (-23,8 %).

Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji