DS Smith
Vpogled

Na nakupne odločitve vse bolj vpliva trajnostna usmerjenost podjetij

V embalažnem podjetju DS Smith so opravili raziskavo, v kateri ugotavljajo, da v spletni prodaji trajnostna embalaža postaja nujnost – ne samo zaradi okoljskih koristi, ampak tudi z vidika želja vse zahtevnejših kupcev.

Raziskavo so izvedli v sodelovanju z Ipsos MORI*, rezultati pa kažejo, da smo ljudje bolj okoljsko ozaveščeni kot kadarkoli doslej. Po podatkih fundacije Ellen MacArthur povprečen Evropejec porabi več kot 100 kilogramov plastike na leto, 8 milijonov ton jo vsako leto konča v morjih, do danes pa se je recikliralo samo 9 % vse proizvedene plastike. Kljub temu podatki najnovejše raziskave kažejo povečano povpraševanje ljudi po pakiranju iz popolnoma recikliranih materialov in bolj trajnostnih embalažnih rešitvah za spletno prodajo. Skoraj tretjina evropskih potrošnikov pravi, da so prenehali kupovati izdelke določenih blagovnih znamk, ker njihova embalaža ni trajnostna. Približno polovica Evropejcev (46 %) trdi, da želijo več embalaže iz kartona ali papirja namesto embalaže na osnovi plastike. Največ – 58 % pa jih želi, da bi bili izdelki pakirani v manj embalaže.

Kar 82 % ljudi bo nadaljevalo s spletnim nakupovanjem

Med pandemijo covida-19 je prišlo do širitve spletnega nakupovanja. Kar dve tretjini Evropejcev je v obdobju od prve prepovedi gibanja (od marca lani) pogosteje nakupovalo preko spleta, je še pokazala raziskava. Med njimi jih 82 % pravi, da se bodo v enaki meri ali celo pogosteje odločali za spletno nakupovanje po prenehanju državnih ukrepov za zajezitev covida-19. Tudi pri DS Smith so v preteklem letu zaznali povečano povpraševanje po trajnostni embalaži za spletno prodajo. Za segment oblačil, obutve in ostalih modnih dodatkov ter za segment embalaže za elektroniko (izdelki za dom in pisarne) se je povpraševanje povečalo za 35 %, pri embalaži za pripravljeno hrano in živila pa kar za 51 %.

»Ob tako dramatični spremembi načina nakupovanja je bistvenega pomena, da nove spletne nakupovalne navade podpiramo na način, ki varuje okolje. Opažamo, da narašča zanimanje za ekološko embalažo, ki je primerna za pošiljanje izdelkov po pošti. Zato podjetjem, ki se zavedajo okoljske odgovornosti, ponujamo zbirko embalažnih rešitev za spletno prodajo z več kot 700 različnih tipov embalaže,« pravi Majda Androjna, direktorica podjetja DS Smith v Sloveniji.

majda adrojna

Prihodnost spletne prodaje je v ekološki embalaži

Kupna moč potrošnikov, ki se raje odločajo za okolju prijazne izdelke, se povečuje, zato obstaja večje tveganje za spletne trgovce, ki ne razmišljajo o trajnostni embalaži in za blagovne znamke, ki izdelke pakirajo v okolju škodljivo embalažo, da kupci po pregledu košarice ne bodo zaključili naročila. Tega se že dobro zavedajo največje svetovne in slovenske blagovne znamke, ki s pomočjo podjetja DS Smith Slovenija po načelih krožnega oblikovanja razvijajo izboljšano ekološko embalažo za pošiljanje po pošti. »Embalažo, ki je razvita po načelu krožnega oblikovanja, se lahko enostavno reciklira, pri samem razvoju pa je količina odpadnega materiala minimalna, kar pripomore k manjšemu onesnaževanju okolja,« je pojasnila Majda Androjna.

ds smith

Primerjava netrajnostne in trajnostne embalaže

*Raziskava »Sustainable Packaging. Has the COVID-19 pandemic changed everything?« podjetij DS Smith in Ipsos MORI, največjega tržno raziskovalnega podjetja na svetu, je potekala med 24. septembrom in 19. oktobrom 2020. Sodelovalo je 9.000 ljudi starosti 18-65 let iz dvanajstih evropskih držav (Velika Britanija, Francija, Nemčija, Španija, Poljska, Belgija, Danska, Finska, Nizozemska, Švedska in Portugalska).

 

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji