z
Diggit

Manj čakanja na blagajni: Tap to Pay tudi v Sloveniji

Brezstična plačila zdaj mogoča zgolj z iPhonom in aplikacijo Worldline Tap on Mobile.

Vodilni ponudnik plačilnih storitev Worldline je uvedel storitev Tap to Pay na iPhonu v Sloveniji, kar pomeni, da bodo lahko trgovci sprejeli brezstična plačila brez potrebe po dodatni strojni opremi.

Storitev Tap to Pay na iPhonu omogoča podjetnikom in podjetjem vseh velikosti v Sloveniji sprejemanje brezstičnih plačil, vključno z brezstičnimi kreditnimi in debetnimi karticami, Apple Pay ter drugimi digitalnimi denarnicami. Plačilo se izvede preprosto z uporabo iPhona in aplikacije Worldline Tap on Mobile, in to brez plačilnega terminala.

Applova tehnologija Tap to Pay na iPhonu ima namreč vgrajene varnostne funkcije iPhona (model XS ali novejši) za zaščito zasebnosti in varnosti podatkov podjetij ter strank. Med obdelavo plačila Apple ne shranjuje številk kartic ali informacij o transakcijah na svojih strežnikih, kar zagotavlja varnost uporabe.

Preprosta in varna uporaba

Stranke lahko plačujejo s svojo brezstično kartico ali pa pametno napravo približajo trgovčevemu iPhonu. Plačilo se izvede na varen način s pomočjo NFC-tehnologije. Tap to Pay na iPhonu se lahko uporablja kot samostojna rešitev ali kot dopolnitev obstoječih POS terminalov. Prodajalci bodo lahko zaključili prodajni proces hitreje in kjer koli v trgovini, kar bo izboljšalo uporabniško izkušnjo in zmanjšalo čakalne vrste pri blagajni.

Poleg maloprodaje se Tap to Pay na iPhonu lahko uporablja tudi v gostinstvu, dostavnih storitvah, taksi prevozih, na sejmih in tržnicah ter v drugih mobilnih prodajnih okoljih.

Trgovci lahko aplikacijo Worldline Tap on Mobile prenesejo iz trgovine App Store in po hitri nastavitvi že v nekaj minutah pričnejo sprejemati brezstična plačila.

 

Ali vas zanimajo sodobni trendi, umetna inteligenca in tehnologije jutrišnjega dne? Pridite na DIGGIT.

 

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji