turizem
Vpogled

Na področju turizma vse več optimizma

Mastercard® v najnovejši raziskavi Masterindex razkriva plačilne trende in navade Slovencev, starih med 18 in 55 let. Med drugim ugotavlja vse večji optimizem na področju turizma po odpravi epidemioloških omejitev.

Optimizem se kaže kot vse večje zaupanje v kartična plačila, ki jih Slovenci vse pogosteje uporabljajo tudi ob plačilu nižjih zneskov, pa tudi v povečanem načrtovanju potovanj v tujino. Tja se bo večina Slovencev odpravila z avtom v sosednje države (večinoma na Hrvaško), kar nekaj pa jih bo za počitniški oddih kupilo letalsko karto. Vse bolj priljubljena metoda plačila na počitniški destinaciji je plačilna kartica, to uporablja že več kot polovica vprašanih (54 %).  Kartična plačila v tujini pa so sicer najpogosteje uporabljena na bencinskih črpalkah (60 %), pri nakupu živil (56 %), v restavracijah (46 %) in za plačilo nastanitev (44 %).  

Potovanja v tujino so se povečala za polovico

Potovanja v tujino so se v primerjavi s preteklima letoma povečala kar za polovico (63 % v letu 2022; 43 % v letu 2021), vendar še niso dosegla ravni pred epidemijo (83 % v letu 2019 v 82 % v letu 2018). Tudi načrtovanje počitnikovanja je preseglo dosežene ravni preteklih let. Kar 66 % Slovencev namreč načrtuje, da bodo v prihodnjih šestih mesecih počitnikovali v tujini, od tega jih je 76 % izbralo Hrvaško, dobra petina pa jih bo do svoje destinacije počitnikovanja opravila tudi več kilometrov; v primerjavi s preteklim letom se je ta delež celo podvojil (iz 11 % v letu 2021 na 22 % v 2022).

turizem graf

Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard v Sloveniji, je ob tem povedal, da jih veseli, da je glede na izsledke raziskave jasno, da se v letošnjem letu z vse blažjimi omejitvami med potrošnike ponovno vrača optimizem. »Lepo je videti, da posledice sproščanj ukrepov ugodno vplivajo na področje turizma, da so se ljudje sprostili in z veliko mero zagnanosti načrtujejo zaslužen poletni oddih,« pravi.  

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji