delo od doma2
Vpogled

Nastaja nova ciljna skupina – »delavci od doma«

Trenutna svetovna situacija je v zadnjem letu poskrbela za več sprememb, kot smo si morda sprva mislili. Svet se je tako rekoč ustavil in se potem spet zagnal, ljudje pa spoznavajo in posvajajo nove načine druženja, nakupovanja in dela.

Delo od doma – nova realnost

Velik del populacije je v zadnjem času prešel na »delo od doma« in prav ti so fokus tega članka. Delo od doma sicer samo po sebi ni nov pojem in se je v določenih branžah in podjetjih uveljavilo že pred pandemijo, a nesporno je, da je v tem času dobilo popolnoma nov zagon. Domače pisarne so nam postale že res domače, prihod v pisarno pa je za mnoge prava pustolovščina. Čeprav smo sprva mislili, da se bo to obdobje hitro končalo, pa raziskave in izkušnje kažejo, da bo delež »dela od doma« ostal visok tudi po koncu pandemije. Prav zato so oglaševalci o tej kategoriji ljudi že začeli razmišljati kot o potencialnem novem segmentu populacije in novi ciljni skupini, vredni nagovora.

Kdo so »delavci od doma«?

Delo od doma se v večji meri povezuje s storitvenim sektorjem in pisarniškimi službami, večinoma pa zajema urbano populacijo od 25 do 54 let (v Veliki Britaniji delež te starostne skupine znotraj kategorije znaša 83 %). Izkazuje se tudi, da imajo nadpovprečne dohodke.

Ciljna skupina, vredna nagovora

Raziskava, ki jo je v Veliki Britaniji opravilo podjetje Radiocentre, je ugotavljala, kakšne so nakupne in potrošniške navade te ciljne skupine. Rezultati kažejo, da je večina v času epidemije manj potrošila in posledično prihranila nekaj denarja. Določene kategorije so vseeno zabeležile rast popularnosti, predvsem naročanje različnih stvari na dom. Prednjači seveda hrana – od naročanja že pripravljene hrane (»take-away«) do različnih vnaprej pripravljenih paketov živil, pa tudi hrana za živali, pijača in šopki rož.

Doseganje nove ciljne skupine

Medijska potrošnja se je v času epidemije na splošno precej spremenila. Povečalo se je predvsem spremljanje informativnih oddaj in na splošno medijev, ki jih konzumiramo od doma – največ so pridobili televizija, splet in radio. Prva dva sta (v Sloveniji) na splošno najbolj masovna medija z največjim dosegom, radio pa se je v raziskavi izkazal za dobro delovno podlago v domačih pisarnah, zato velja v okviru nagovarjanja te ciljne skupine razmišljati predvsem o teh tipih medijev.

Pri oblikovanju nagovorov in ponudb velja torej premisliti tudi o tem segmentu populacije, saj se delo od doma vse bolj uveljavlja kot nova realnost, »delavci od doma« pa po novem predstavljajo vse večji del aktivne populacije.

Izvorna objava članka: http://www.pristopmedia.si/novice/nastaja-nova-ciljna-skupina-%E2%80%93-delavci-od-doma-

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji