delo od doma2
Vpogled

Nastaja nova ciljna skupina – »delavci od doma«

Trenutna svetovna situacija je v zadnjem letu poskrbela za več sprememb, kot smo si morda sprva mislili. Svet se je tako rekoč ustavil in se potem spet zagnal, ljudje pa spoznavajo in posvajajo nove načine druženja, nakupovanja in dela.

Delo od doma – nova realnost

Velik del populacije je v zadnjem času prešel na »delo od doma« in prav ti so fokus tega članka. Delo od doma sicer samo po sebi ni nov pojem in se je v določenih branžah in podjetjih uveljavilo že pred pandemijo, a nesporno je, da je v tem času dobilo popolnoma nov zagon. Domače pisarne so nam postale že res domače, prihod v pisarno pa je za mnoge prava pustolovščina. Čeprav smo sprva mislili, da se bo to obdobje hitro končalo, pa raziskave in izkušnje kažejo, da bo delež »dela od doma« ostal visok tudi po koncu pandemije. Prav zato so oglaševalci o tej kategoriji ljudi že začeli razmišljati kot o potencialnem novem segmentu populacije in novi ciljni skupini, vredni nagovora.

Kdo so »delavci od doma«?

Delo od doma se v večji meri povezuje s storitvenim sektorjem in pisarniškimi službami, večinoma pa zajema urbano populacijo od 25 do 54 let (v Veliki Britaniji delež te starostne skupine znotraj kategorije znaša 83 %). Izkazuje se tudi, da imajo nadpovprečne dohodke.

Ciljna skupina, vredna nagovora

Raziskava, ki jo je v Veliki Britaniji opravilo podjetje Radiocentre, je ugotavljala, kakšne so nakupne in potrošniške navade te ciljne skupine. Rezultati kažejo, da je večina v času epidemije manj potrošila in posledično prihranila nekaj denarja. Določene kategorije so vseeno zabeležile rast popularnosti, predvsem naročanje različnih stvari na dom. Prednjači seveda hrana – od naročanja že pripravljene hrane (»take-away«) do različnih vnaprej pripravljenih paketov živil, pa tudi hrana za živali, pijača in šopki rož.

Doseganje nove ciljne skupine

Medijska potrošnja se je v času epidemije na splošno precej spremenila. Povečalo se je predvsem spremljanje informativnih oddaj in na splošno medijev, ki jih konzumiramo od doma – največ so pridobili televizija, splet in radio. Prva dva sta (v Sloveniji) na splošno najbolj masovna medija z največjim dosegom, radio pa se je v raziskavi izkazal za dobro delovno podlago v domačih pisarnah, zato velja v okviru nagovarjanja te ciljne skupine razmišljati predvsem o teh tipih medijev.

Pri oblikovanju nagovorov in ponudb velja torej premisliti tudi o tem segmentu populacije, saj se delo od doma vse bolj uveljavlja kot nova realnost, »delavci od doma« pa po novem predstavljajo vse večji del aktivne populacije.

Izvorna objava članka: http://www.pristopmedia.si/novice/nastaja-nova-ciljna-skupina-%E2%80%93-delavci-od-doma-

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji