bla
Vpogled

Nogometni derbi El Clasico se bije tudi na Instagramu

Med nogometnimi klubi na Instagramu ima največji potencial Real Madrid, ki bi za objavo lahko iztržil 227 tisoč evrov. Tesno za petami mu je Barcelona, ki bi lahko z objavo zaslužila 221 tisoč evrov.

Na podlagi podatkov analitičnega portala Influencer Marketing Hub so na portalu Livefootballtickets.com raziskovali zaslužkarski potencial nogometnih klubov na Instagramu, in sicer glede na njihovo število sledilcev. Za eno sponzorirano objavo bi lahko Real Madrid iztržil več kot 227 tisoč evrov (s 101 milijonom sledilcev), njihovi veliki španski rivali iz Barcelone pa z 99 milijoni sledilcev nekaj več kot 221 tisoč. Med prve tri poleg španskih velikanov uvrščajo še torinski Juventus, ki pa bi glede na število sledilcev (50 milijonov) zaslužil precej manj, »le« slabih 113 tisoč evrov, četrtouvrščeni Manchester United pa z 42 milijoni sledilcev 94 tisoč. Ena od večjih zanimivosti poleg »El Clasica« pri vrhu je aktualni evropski prvak, londonski Chelsea FC. Na objavo bi s svojimi 28 milijoni sledilcev zaslužil skoraj štirikrat manj od Reala – 63 tisoč evrov.

bla

vir: livefootballtickets.com

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji