Nogometni derbi El Clasico se bije tudi na Instagramu
Med nogometnimi klubi na Instagramu ima največji potencial Real Madrid, ki bi za objavo lahko iztržil 227 tisoč evrov. Tesno za petami mu je Barcelona, ki bi lahko z objavo zaslužila 221 tisoč evrov.
Na podlagi podatkov analitičnega portala Influencer Marketing Hub so na portalu Livefootballtickets.com raziskovali zaslužkarski potencial nogometnih klubov na Instagramu, in sicer glede na njihovo število sledilcev. Za eno sponzorirano objavo bi lahko Real Madrid iztržil več kot 227 tisoč evrov (s 101 milijonom sledilcev), njihovi veliki španski rivali iz Barcelone pa z 99 milijoni sledilcev nekaj več kot 221 tisoč. Med prve tri poleg španskih velikanov uvrščajo še torinski Juventus, ki pa bi glede na število sledilcev (50 milijonov) zaslužil precej manj, »le« slabih 113 tisoč evrov, četrtouvrščeni Manchester United pa z 42 milijoni sledilcev 94 tisoč. Ena od večjih zanimivosti poleg »El Clasica« pri vrhu je aktualni evropski prvak, londonski Chelsea FC. Na objavo bi s svojimi 28 milijoni sledilcev zaslužil skoraj štirikrat manj od Reala – 63 tisoč evrov.
vir: livefootballtickets.com