digital media
Vpogled

Panoga digitalnih medijev raste

Po podatkih, ki jih je predstavil analitični portal Finaria.it, naj bi prihodki svetovne industrije digitalnih medijev leta 2021 dosegli vrednost 292,4 milijarde dolarjev (241 milijard evrov), kar je 15-odstotni skok v primerjavi z letom prej.

V zadnjih letih je prišlo do velike rasti digitalne medijske industrije, saj so uporabniki interneta po vsem svetu izbrali spletne vsebine kot enega glavnih virov informacij in zabave. Ker pa ljudje med pandemijo doma in na spletu preživijo še več časa kot prej, naj bi leto 2021 prineslo nove rekorde – tako glede prihodkov kot tudi števila uporabnikov.

Sektor digitalnih medijev vključuje vse vrste avdiovizualnih medijskih vsebin in aplikacij, ki se distribuirajo preko interneta. Sem sodijo digitalne videovsebine, glasba, ki je na voljo za poslušanje ali prenos preko interneta, spletne igre ter e-knjige, e-časopisi in e-revije.

Izsledki raziskave Statista kažejo, da je leta 2017 celotna panoga dosegla 158,3 milijarde dolarjev prihodkov (130,6 milijarde evrov). Do konca leta 2019 je ta številka narasla na 208,3 milijarde dolarjev (171,8 milijarde evrov), v letu 2020 pa so se prihodki povečali za 22 odstotkov na 254,8 milijarde dolarjev (210,2 milijarde evrov). Trend naraščanja naj bi se nadaljeval tudi v naslednjih letih – do leta 2025 naj bi prihodki narasli na več kot 414 milijard dolarjev (341,5 milijarde evrov).

Najbolj je porasel segment videa na zahtevo, pričakujejo rast segmenta videoiger

Statistični podatki kažejo, da je v času pandemije najbolj porasel segment videa na zahtevo – prihodki so se leta 2020 povečali za 29 % na 72,5 milijarde dolarjev (59,8 milijarde evrov). Ta številka naj bi se letos povečala na 85,8 milijarde dolarjev (70,7 milijarde evrov).

Prihodki segmenta videoiger so v letu 2020 zrasli za 23 % na 135,8 milijarde dolarjev (112 milijard evrov), letos pa naj bi se povišali na 154,6 milijarde dolarjev (127,5 milijarde evrov).

Sledita sektorja digitalne glasbe in e-založništvo.

Raziskava je tudi pokazala, da naj bi svetovna industrija digitalnih medijev letos dosegla več kot sedem milijard uporabnikov, pri čemer bodo videoigre vodilni segment. Število ljudi, ki igrajo videoigre, naj bi leta 2021 doseglo 2,8 milijarde, kar je v dveh letih 27-odstotni skok.

Število uporabnikov v segmentu video na zahtevo naj bi letos doseglo 1,8 milijarde, kar je 28 % več kot leta 2019. Sledita sektorja e-založništva in digitalne glasbe z 1,4 milijarde oziroma 1,1 milijardo uporabnikov.

»Vodijo« ZDA, Kitajska »napada«

Med državami, kjer največ uporabljajo digitalne medije, trenutno vodijo Združene države Amerike, a statistike kažejo, da naj bi letos do najpomembnejše rasti prišlo na kitajskem trgu, saj se bodo prihodki medletno povečali za skoraj 18 odstotkov na 66,7 milijarde dolarjev (55 milijard evrov). Na tretjem mestu je Japonska, sledita pa Velika Britanija in Južna Koreja.

Povezavo do raziskave najdete tu. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji