spl nakupi
Vpogled

Po navdih za nakupe na TikTok

Da je spletno nakupovanje čedalje bolj priljubljeno, kaže tudi raziskava spletnega portala Uswitch.com. Kar 64 odstotkov vprašanih je povedalo, da raje nakupujejo na spletu kot v klasičnih trgovinah, pri čemer jih navdih za nakupe največ dobi na TikToku.

V raziskavi je sodelovalo 4.380 ljudi, ki pogosto nakupujejo na spletu. Med njimi je kar 61 odstotkov vprašanih povedalo, da spremljajo trenutne trende in da ideje za nakupe dobijo na spletu. 41 odstotkom vprašanih je glede tega najbolj všeč TikTok, ki mu sledijo Instagram (27 %), Pinterest (18 %) in YouTube (8 %). Tudi med vplivneži so najbolj priljubljeni tisti s TikToka. Ti »navdihujejo« 37 odstotkov vprašanih, medtem ko jih četrtina ideje za nakupe dobi pri vplivnežih z Instagrama. 11 odstotkov jih je povedalo, da za nove trende izvedo od svojih prijateljev, 6 odstotkov pa od slavnih osebnosti, kakršni so na primer glasbeni zvezdniki.

Sponzorirane objave kupcev ne motijo 

Vplivneži plačane objave označujejo s ključnikom #ad, ki pa sledilcev očitno ne moti. Kar 55 odstotkov jih je namreč povedalo, da jih prav sponzorirane objave spodbujajo k nakupu. Radi pogledajo tudi oglase za prestižne izdelke, ki si jih ne morejo privoščiti. Na vprašanje, kaj bi kupili, če denar ne bi bil ovira, je bil najpogostejši odgovor športni avtomobil, sledijo pa nakit, počitnice, jahte in torbice priznanih modnih oblikovalcev.

Zapravljanje pogosto obžalujejo

Zanimivo je, da kar štirje od petih vprašanih (79 %) pravijo, da na koncu meseca obžalujejo, da so toliko zapravili z nakupovanjem na spletu. 36 odstotkov jih je potrdilo, da v času »lockdowna« na ta način zapravijo več denarja, kot so ga prej – povprečni Britanec naj bi v karanteni zapravil skoraj dvesto evrov več na mesec kot običajno.

Veliko (65 %) jih nakupuje na skrivaj, najpogostejši razlog, da skrivajo svoje nakupe, pa je, ker so tako zapravili že veliko preveč denarja.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji