alfi
Vpogled

Podatki so največja prednost digitalnega zunanjega oglaševanja

Raziskava umetnointeligenčne oglaševalske platforme Alfi kaže, da podatki, ki jih nudi digitalno zunanje oglaševanje, spodbujajo kreativnost in omogočajo blagovnim znamkam, da se povežejo z zelo specifičnim uporabnikom.

Tako meni kar 96 odstotkov predstavnikov vodstev podjetij, ki so sodelovali v raziskavi. Kot pravijo, je današnji uporabnik zelo tehnično podkovan in skeptičen do tradicionalnih metod, ki jih podjetja uporabljajo, da dosežejo potrošnike. S pomočjo tehnologije lahko oglaševalci ustvarjajo »pametnejše« in kreativnejše oglase. Peter Bordes, začasni izvršni direktor Alfi, meni, da se sektor digitalnega zunanjega oglaševanja od drugih oblik oglaševanja razlikuje po tem, da je bolj fleksibilen in cenovno dostopnejši, hkrati pa omogoča takojšen vpogled v vedenje potrošnikov. »S pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja je mogoče oglaševanje in sporočila blagovnih znamk ne le personalizirati, temveč tudi prilagoditi potrebam določene oglaševalske akcije ali blagovne znamke, hkrati pa zadovoljiti željo potrošnika po novi ustrezni vsebini, ki lahko vpliva na njegovo življenje,« pravi.

»Digitalni zunanji oglasi  omogočajo, da dosežemo ciljno občinstvo ob pravem času s pravim sporočilom, kar omogoča blagovnim znamkam, da izkoristijo ozko okno povezave s potrošniki,« dodaja.

Kaj pravijo rezultati raziskave?

  • Med vodilnimi predstavniki podjetij, ki so sodelovali v raziskavi, jih 58 odstotkov navaja, da je zanje zelo pomembna kakovost razpoložljivih orodij za ocenjevanje oz. merjenje (npr. kdo je bil dovzeten za oglas, kako se je nanj odzval in kako vpliva na vedenje posameznika);
  • 56 odstotkov jih dodaja, da so kakovostni podatki pomembni tudi za razvoj, izvajanje in vodenje oglaševalskih akcij:
  • 55 odstotkom se zdi zelo pomembno, da lahko oglaševanje prilagajajo glede na dan ali celo glede na uro, kar ustvarja nove priložnosti za bolj osebno povezovanje s potrošniki.

 

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji