Podatki so največja prednost digitalnega zunanjega oglaševanja
Raziskava umetnointeligenčne oglaševalske platforme Alfi kaže, da podatki, ki jih nudi digitalno zunanje oglaševanje, spodbujajo kreativnost in omogočajo blagovnim znamkam, da se povežejo z zelo specifičnim uporabnikom.
Tako meni kar 96 odstotkov predstavnikov vodstev podjetij, ki so sodelovali v raziskavi. Kot pravijo, je današnji uporabnik zelo tehnično podkovan in skeptičen do tradicionalnih metod, ki jih podjetja uporabljajo, da dosežejo potrošnike. S pomočjo tehnologije lahko oglaševalci ustvarjajo »pametnejše« in kreativnejše oglase. Peter Bordes, začasni izvršni direktor Alfi, meni, da se sektor digitalnega zunanjega oglaševanja od drugih oblik oglaševanja razlikuje po tem, da je bolj fleksibilen in cenovno dostopnejši, hkrati pa omogoča takojšen vpogled v vedenje potrošnikov. »S pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja je mogoče oglaševanje in sporočila blagovnih znamk ne le personalizirati, temveč tudi prilagoditi potrebam določene oglaševalske akcije ali blagovne znamke, hkrati pa zadovoljiti željo potrošnika po novi ustrezni vsebini, ki lahko vpliva na njegovo življenje,« pravi.
»Digitalni zunanji oglasi omogočajo, da dosežemo ciljno občinstvo ob pravem času s pravim sporočilom, kar omogoča blagovnim znamkam, da izkoristijo ozko okno povezave s potrošniki,« dodaja.
Kaj pravijo rezultati raziskave?
- Med vodilnimi predstavniki podjetij, ki so sodelovali v raziskavi, jih 58 odstotkov navaja, da je zanje zelo pomembna kakovost razpoložljivih orodij za ocenjevanje oz. merjenje (npr. kdo je bil dovzeten za oglas, kako se je nanj odzval in kako vpliva na vedenje posameznika);
- 56 odstotkov jih dodaja, da so kakovostni podatki pomembni tudi za razvoj, izvajanje in vodenje oglaševalskih akcij:
- 55 odstotkom se zdi zelo pomembno, da lahko oglaševanje prilagajajo glede na dan ali celo glede na uro, kar ustvarja nove priložnosti za bolj osebno povezovanje s potrošniki.