alfi
Vpogled

Podatki so največja prednost digitalnega zunanjega oglaševanja

Raziskava umetnointeligenčne oglaševalske platforme Alfi kaže, da podatki, ki jih nudi digitalno zunanje oglaševanje, spodbujajo kreativnost in omogočajo blagovnim znamkam, da se povežejo z zelo specifičnim uporabnikom.

Tako meni kar 96 odstotkov predstavnikov vodstev podjetij, ki so sodelovali v raziskavi. Kot pravijo, je današnji uporabnik zelo tehnično podkovan in skeptičen do tradicionalnih metod, ki jih podjetja uporabljajo, da dosežejo potrošnike. S pomočjo tehnologije lahko oglaševalci ustvarjajo »pametnejše« in kreativnejše oglase. Peter Bordes, začasni izvršni direktor Alfi, meni, da se sektor digitalnega zunanjega oglaševanja od drugih oblik oglaševanja razlikuje po tem, da je bolj fleksibilen in cenovno dostopnejši, hkrati pa omogoča takojšen vpogled v vedenje potrošnikov. »S pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja je mogoče oglaševanje in sporočila blagovnih znamk ne le personalizirati, temveč tudi prilagoditi potrebam določene oglaševalske akcije ali blagovne znamke, hkrati pa zadovoljiti željo potrošnika po novi ustrezni vsebini, ki lahko vpliva na njegovo življenje,« pravi.

»Digitalni zunanji oglasi  omogočajo, da dosežemo ciljno občinstvo ob pravem času s pravim sporočilom, kar omogoča blagovnim znamkam, da izkoristijo ozko okno povezave s potrošniki,« dodaja.

Kaj pravijo rezultati raziskave?

  • Med vodilnimi predstavniki podjetij, ki so sodelovali v raziskavi, jih 58 odstotkov navaja, da je zanje zelo pomembna kakovost razpoložljivih orodij za ocenjevanje oz. merjenje (npr. kdo je bil dovzeten za oglas, kako se je nanj odzval in kako vpliva na vedenje posameznika);
  • 56 odstotkov jih dodaja, da so kakovostni podatki pomembni tudi za razvoj, izvajanje in vodenje oglaševalskih akcij:
  • 55 odstotkom se zdi zelo pomembno, da lahko oglaševanje prilagajajo glede na dan ali celo glede na uro, kar ustvarja nove priložnosti za bolj osebno povezovanje s potrošniki.

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji