zzzz
Vpogled

Pravila za sodelovanje v nagradnem natečaju »Juicefast«

Organizator nagradnega natečaja »Juicefast« (v nadaljevanju: nagradni natečaj) je Medijski partner, trženje posebnih medijskih projektov d.o.o., Slovenska cesta 56, Ljubljana (v nadaljevanju: organizator).

Pravila za sodelovanje v nagradnem natečaju »Juicefast«

1. Splošne določbe in trajanje nagradnega natečaja

Organizator nagradnega natečaja »Juicefast« (v nadaljevanju: nagradni natečaj) je Medijski partner, trženje posebnih medijskih projektov d.o.o., Slovenska cesta 56, Ljubljana (v nadaljevanju: organizator).

Nagradni natečaj bo potekal od 8. 11. do 12. 11. 2024 na uradnem Instagram profilu Marketing magazin (v nadaljevanju: profil Marketing magazin). Namen nagradnega natečaja je spodbujanje interakcije uporabnikov z organizatorjem.

2. Kdo lahko sodeluje?

V nagradnem natečaju lahko sodelujejo vsi uporabniki omrežja Instagram, ki:

  • imajo stalno bivališče v Republiki Sloveniji in
  • sprejemajo pravila nagradnega natečaja in pravila objavljanja vsebin na omrežju Instagram.

Nakup kateregakoli izdelka ni pogoj za sodelovanje v nagradnem natečaju.

3. Način sodelovanja

Oseba, ki želi sodelovati v nagradnem natečaju, mora izpolnjevati zgoraj opredeljene pogoje in v času trajanja pod objavo na profilu Marketing magazina v komentar označiti prijatelja.

Upoštevali bomo samo komentarje pod objavo nagradnega natečaja. Ob koncu nagradnega natečaja bo organizator z žrebom določil 3 nagrajence, ki bodo prejeli nagrado.

Nagrajenec bo objavljen na profilu Marketing magazine najkasneje v 24 urah po zaključku nagradnega natečaja. Sodelujoči s sodelovanjem v nagradnem natečaju sprejema pravila nagradnega natečaja in se strinja, da bodo njegovi podatki (ime njegovega Instagram profila), če bo izbran, objavljeni v komentarju pod objavo na profilu Marketing magazin. Sodelujoči jamči, da so podatki, ki jih posreduje za potrebe nagradnega natečaja, pravilni in resnični.

4. Nagrade v nagradnem natečaju

Organizator bo skupno podelil 3 nagrade – trije posamezniki bodo dobili komplet sokov iz Juicefastovega programa Detox za več energije.

5. Podelitev in prevzem nagrad

Prejemnik nagrade bo o nagradi in o osebnih podatkih, ki jih mora poslati organizatorju za prevzem nagrade, obveščen v roku 24 ur po zaključku nagradnega natečaja preko obvestila v komentarju pod nagradno objavo in z zasebnim sporočilom uporabniku. Nagrajenec mora imeti za prevzem nagrade omogočeno Instagram obveščanje.

Nagrajenec se mora na obvestilo o nagradi odzvati v roku 7 dni in organizatorju sporočiti svoje osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonsko številko ter e-mail naslov. Za prevzem nagrade mora mlajši od 18 let priložiti tudi lastnoročno podpisano soglasje starša ali zakonitega zastopnika. Če se nagrajenec v tem roku ne odzove, izgubi pravico do nagrade in nagrada zapade. Nagrajenec bo nagrado prejel po pošti oz. po dogovoru.

6. Odgovornosti in pravice organizatorja

Organizator v ničemer ne prevzema nikakršne odgovornosti za:

• nedelovanje družabne mreže Instagram

• storitve, ki so posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitev,

• nedelovanje storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve,

• kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja.

7. Zasebnost in varstvo podatkov posameznika

Organizator se zavezuje, da bo s posredovanimi podatki upravljal in jih varoval v skladu z Splošno Uredbo o varstvu podatkov in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter skrbnostjo strokovnjaka in internimi pravili Marketing magazina. Podatki ne bodo posredovani neupravičeni tretji osebi ali kakorkoli drugače zlorabljeni.

Organizator bo v vlogi upravljavca osebne podatke, ki jih pridobi od udeležencev in izžrebancev nagradnega natečaja, samostojno in po lastni presoji uporabljal izključno za naslednje namene:

• izvedbo nagradnega natečaja v vseh vidikih;

• obveščanje nagrajencev o rezultatu žrebanja in podelitvi nagrad;

• objave nagrajencev na Instagram profilu organizatorja.

Udeleženci lahko kadarkoli v času trajanja natečaja prekličejo svoje sodelovanje v nagradnem natečaju tako, da pošljejo pisno odjavo po pošti na naslov organizatorja Marketing magazin, d.o.o., Slovenska cesta 56, Ljubljana ali na info@marketingmagazin.si. Po prejemu tega sporočila se udeleženca izloči iz nagradnega natečaja.

Udeleženec je seznanjen in se izrecno strinja, da lahko organizator posamezna opravila v zvezi z obdelavo pridobljenih osebnih podatkov tovrstno obdelavo izvaja sam ali pa jo zaupa pogodbenemu obdelovalcu. Pogodbeni obdelovalec lahko osebne podatke obdeluje le v mejah pooblastila oziroma naročila, ki ga dobi od naročnika skladno z opredeljenimi nameni, ki so določeni v prvem odstavku tega člena. Pridobljeni osebni podatki se obdelujejo in hranijo v skladu z zakonskimi predpisi in internimi pravili Marketing magazina največ 12 mesecev, oziroma do morebitnega preklica privolitve. Organizator hrani podatke nagrajenca v zvezi z obračunom in izplačilo akontacije dohodnine v skladu z veljavnimi davčnimi in računovodskimi predpisi.

8. Končne določbe

Denarno izplačilo nagrad ni mogoče, nagrada ni prenosljiva, menjava nagrad ni mogoča. Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradnega natečaja bo organizator udeležence obveščal z objavami na Instagram profilu Marketing magazin. Pravila nagradnega natečaja so dostopna na Instagram profilu Marketing magazila in na spletni strani https://www.marketingmagazin.si. Instagram ne sponzorira, ne podpira in ne organizira tega nagradnega natečaja. Vse informacije in nagrado zagotavlja Marketing magazin.

Ljubljana, dne 8. 11. 2024

Medijski partner, trženje posebnih medijskih projektov d.o.o

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji