digitalni mediji
Vpogled

Prihodki digitalnih medijev so se na 5 največjih svetovnih trgih povečali za petino

V svoji raziskavi portal Golden Casino News vrednost 5 največjih trgov digitalnih medijev – ZDA, Kitajske, Velike Britanije, Japonske in Nemčije - ocenjuje na 98,5 milijarde evrov. V zadnjih 3 letih se je njihova vrednost povečala za 15,5 milijarde evrov.

Najprej je treba poudariti, da pri Golden Casino News industrijo digitalnih medijev opredeljujejo kot »vse tipe avdio-vizualnih vsebin in aplikacij, distribuiranih neposredno preko spleta.« To torej pomeni digitalne video vsebine, glasbo, videoigre in na spletu objavljene pisne vsebine.

Največji trg ostajajo ZDA z ocenjeno vrednostjo 43,57 milijarde evrov in povečanjem 5,9 milijarde evrov v zadnjih treh letih. NA drugem je z največjo rastjo Kitajska, katere trg se je iz 22 milijard evrov leta 2017 povečal na 29,2 milijarde evrov. Tretji največji trg – Japonska – ocenjujejo na 14,61 milijarde evrov, britanskega na 6,63, nemškega pa na 4,42 milijarde evrov.

Do leta 2024 napovedujejo 108 milijard evrov prihodkov

Precejšnje povečanje napovedujejo tudi za naslednja štiri leta. Tokrat največjo rast prihodkov napovedujejo v ZDA, in sicer za 4,67 na 48,4 milijarde evrov, Kitajska pa za 3,6 milijarde na 32,8 milijarde evrov. Trgom Japonske, Velike Britanije in Nemčije napovedujejo skupno 1,5 milijarde evrov, in sicer iz 25,7 na 27,2 milijarde evrov.

»Ob že tako velikemu povečanju števila novih uporabnikov, kjer je splet postal primarni vir informacij, se je zgodila še epidemija. 2020 je rekordno tako z vidika števila uporabnikov kot tudi prihodkov,« komentirajo na portalu.

digitalni mediji

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji