HURA
Vpogled

Prihodki hrvaških agencij, članic HURA, večji za 12 odstotkov

V Hrvaškem združenju oglaševalskih agencij (HURA) ugotavljajo, da so v 62 agencijah, ki so njihove članice, v letu 2023 ustvarili 342,5 milijona evrov prihodkov, kar predstavlja 12-odstotno rast v primerjavi s preteklim letom.

HURA združuje 62 agencij, specializiranih za komunikacijsko svetovanje, oglaševanje, odnose z javnostmi, medijski zakup, digitalne komunikacije in druge dejavnosti. Njihovi prihodki predstavljajo skoraj 80 odstotkov oglaševalskih proračunov na Hrvaškem, poleg domačega trga pa pomemben prispevek k prihodkom predstavlja tujina. Kot poročajo, so agencije na mednarodnih trgih fakturirale 68,4 milijona evrov, kar je skoraj 20 odstotkov vseh prihodkov sektorja. »Izvoz potrjuje, da so hrvaške agencije konkurenčne na evropski in svetovni ravni, kar dokazujejo osvojitve nagrad, kot so kanski levi, in članstvo v žirijah najpomembnejših svetovnih strokovnih tekmovanj, kjer so bile naše agencije edini predstavniki iz tega dela Evrope,« pravijo v HURA.

»Naše delo ne podpira le razvoja blagovnih znamk, temveč tudi prispeva h gospodarski rasti. Komunikacijska panoga ustvarja priložnosti, spodbuja inovativnost in zagotavlja relevantnost domačih podjetij na mednarodnem trgu,« je ob tej priložnosti dejala Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA, ki dodaja, da so tudi napovedi za leto 2025 optimistične. Večina anketirancev iz agencij članic HURA pričakuje rast prihodkov, 68,8 odstotka pa jih napoveduje še večji poslovni uspeh.

Komunikacijska panoga še naprej privablja talente

Članice HURA so sicer v letu 2023 skupaj zaposlovale 1.277 ljudi, kar v primerjavi s podatki iz preteklih let kaže na stabilnost sektorja in pomen komunikacijske industrije kot zanesljivega delodajalca in partnerja pri ustvarjanju novih poslovnih priložnosti in krepitvi gospodarstva.

»Komunikacijska panoga zahteva multidisciplinarnost, hkrati pa spodbuja kreativnost, zato tudi v teh okoliščinah res težkega dostopa do potencialnih sodelavcev z iskanimi veščinami in znanji še naprej privablja talente. V agencijah poklicno najhitreje rastemo, naša zavezanost razvoju zaposlenih pa je ključna za krepitev celotne industrije v prihodnosti,« je povedala Kristina Laco, članica uprave HURA in direktorica Pisarne za komuniciranje Colić, Laco in partnerji.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji