instagram
Vpogled

Priljubljenost Instagrama ne pojenja

Ena od posledic pandemije je tudi povečanje števila uporabnikov Instagrama na razvitih trgih zahodne Evrope, kar je presenetilo analitike.

Pri analitičnem portalu eMarketer so spremenili svoje napovedi za leto 2020 o povečanju števila mesečnih uporabnikov Instagrama v zahodni Evropi, torej na t. i. »digitalno zrelih« trgih. Iz prvotnih 5,2 odstotka pred pandemijo napovedujejo več kot trikrat večjo, 17-odstotno povečanje na skupno 132 milijonov (mesečnih) uporabnikov. Povečanje je primerljivo s tistim iz leta 2019, pravijo pri eMarketerju.

»To je že drugič, da smo med pandemijo spremenili napoved za zahodno Evropo. Junija smo napovedali, da bo ta delež 10,4 odstotka oziroma da se bo število uporabnikov povečalo na 135,4 milijona. Primerjava med novembrom 2019 in oktobrom 2020 kaže, da je v regiji kar 14,3 milijona mesečnih uporabnikov več kot smo predvidevali pred pandemijo,« so zapisali v poročilu. Največje povečanje naj bi bilo v državah, ki jih je pandemija najbolj prizadela, in sicer v Italiji, Španiji in Franciji.

Za leto 2021, upoštevajoč postopno sproščanje varnostnih ukrepov, napovedujejo 4,8-odstotno rast. Kar pa se ob vnovičnem poslabšanju razmer v posameznih državah lahko seveda spremeni. Kot pomemben dejavnik izpostavljajo tudi nadaljnji razvoj funkcije nakupovanja v okviru platforme.

»Čeprav je nemogoče ugotoviti, za kolikšen delež rasti je »kriva« pandemija, pa je precej jasno, da so varnostni ukrepi in zadrževanje doma pospešili nakupovanje in druge aktivnosti na platformi, kar je vodilo do novih uporabnikov,« pojasnjuje Jasmine Endberg, analitičarka pri eMarketerju.

emarketer

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji