instagram
Vpogled

Priljubljenost Instagrama ne pojenja

Ena od posledic pandemije je tudi povečanje števila uporabnikov Instagrama na razvitih trgih zahodne Evrope, kar je presenetilo analitike.

Pri analitičnem portalu eMarketer so spremenili svoje napovedi za leto 2020 o povečanju števila mesečnih uporabnikov Instagrama v zahodni Evropi, torej na t. i. »digitalno zrelih« trgih. Iz prvotnih 5,2 odstotka pred pandemijo napovedujejo več kot trikrat večjo, 17-odstotno povečanje na skupno 132 milijonov (mesečnih) uporabnikov. Povečanje je primerljivo s tistim iz leta 2019, pravijo pri eMarketerju.

»To je že drugič, da smo med pandemijo spremenili napoved za zahodno Evropo. Junija smo napovedali, da bo ta delež 10,4 odstotka oziroma da se bo število uporabnikov povečalo na 135,4 milijona. Primerjava med novembrom 2019 in oktobrom 2020 kaže, da je v regiji kar 14,3 milijona mesečnih uporabnikov več kot smo predvidevali pred pandemijo,« so zapisali v poročilu. Največje povečanje naj bi bilo v državah, ki jih je pandemija najbolj prizadela, in sicer v Italiji, Španiji in Franciji.

Za leto 2021, upoštevajoč postopno sproščanje varnostnih ukrepov, napovedujejo 4,8-odstotno rast. Kar pa se ob vnovičnem poslabšanju razmer v posameznih državah lahko seveda spremeni. Kot pomemben dejavnik izpostavljajo tudi nadaljnji razvoj funkcije nakupovanja v okviru platforme.

»Čeprav je nemogoče ugotoviti, za kolikšen delež rasti je »kriva« pandemija, pa je precej jasno, da so varnostni ukrepi in zadrževanje doma pospešili nakupovanje in druge aktivnosti na platformi, kar je vodilo do novih uporabnikov,« pojasnjuje Jasmine Endberg, analitičarka pri eMarketerju.

emarketer

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji