QR-koda, obvezen element tržnokomunikacijskih akcij
Nova raziskava kaže, da ob močni rasti oglaševalskih proračunov prihaja tudi do porasta rabe QR-kod, ki natančneje merijo dosege in učinkovitost tržnokomunikacijske akcije.
Kaja Kovič
V ameriškem podjetju Alfi, v katerem z umetno inteligenco merijo učinkovitost oglaševalskih akcij, napovedujejo kar 24-odstotno rast oglaševalskih proračunov v naslednjih 12-ih mesecih. V to verjame 61 odstotkov vodilnih kadrov iz agencij iz ZDA, Velike Britanije, Francije, Nemčije, Kanade in Avstralije. Slednji prav tako trdijo, da bodo posledično več časa namenjali meritvam dosega in učinkovitosti akcij.
To bodo v digitalnem zunanjem oglaševanju (DOOH) in tiskanih oglasih vse pogosteje počeli z uporabo QR-kod, ki omogočajo oglaševalcem hitra in natančna dognanja. Več kot tretjina (34 odstotkov) jih verjame v močno povečanje, 56 odstotkov je izrazila prepričanje v nekolikšno povečanje rabe QR-kod.
Peter Bordes, začasni izvršni direktor podjetja Alfi, je ob raziskavi izjavil, da se bo osredotočenost na merjenje in podatke povečevala v celotni industriji. “Sledenje podatkom, analitična prefinjenost, širitev oglaševalskih zmogljivosti v tehnološkem smislu in brezhibna prisotnost naročnikov na vseh možnih napravah ne vodi le v povečanje nakupovalne namere, temveč tudi do večje povezanosti ena na ena s potrošniki.”