qr koda
Vpogled

QR-koda, obvezen element tržnokomunikacijskih akcij

Nova raziskava kaže, da ob močni rasti oglaševalskih proračunov prihaja tudi do porasta rabe QR-kod, ki natančneje merijo dosege in učinkovitost tržnokomunikacijske akcije.

V ameriškem podjetju Alfi, v katerem z umetno inteligenco merijo učinkovitost oglaševalskih akcij, napovedujejo kar 24-odstotno rast oglaševalskih proračunov v naslednjih 12-ih mesecih. V to verjame 61 odstotkov vodilnih kadrov iz agencij iz ZDA, Velike Britanije, Francije, Nemčije, Kanade in Avstralije. Slednji prav tako trdijo, da bodo posledično več časa namenjali meritvam dosega in učinkovitosti akcij.

To bodo v digitalnem zunanjem oglaševanju (DOOH) in tiskanih oglasih vse pogosteje počeli z uporabo QR-kod, ki omogočajo oglaševalcem hitra in natančna dognanja. Več kot tretjina (34 odstotkov) jih verjame v močno povečanje, 56 odstotkov je izrazila prepričanje v nekolikšno povečanje rabe QR-kod.

Peter Bordes, začasni izvršni direktor podjetja Alfi, je ob raziskavi izjavil, da se bo  osredotočenost na merjenje in podatke povečevala v celotni industriji. “Sledenje podatkom, analitična prefinjenost, širitev oglaševalskih zmogljivosti v tehnološkem smislu in brezhibna prisotnost naročnikov na vseh možnih napravah ne vodi le v povečanje nakupovalne namere, temveč tudi do večje povezanosti ena na ena s potrošniki.”

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji