ibm
Vpogled

Se obeta konec tradicionalnih nakupovalnih navad?

IBM je objavil ugotovitve najnovejše globalne raziskave vedenja potrošnikov »Vaccines, variants, and déjà vu«, ki nakazuje konec tradicionalnih nakupnih navad.

Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 13 tisoč posameznikov iz devetih držav, napoveduje konec ameriške tradicije črnega petka (Black Friday) in spletnega ponedeljka (Cyber-Monday). Rezultati kažejo, da kupce prazničnih daril skrbi morebitno pomanjkanje izdelkov. Mnogi (takšnih naj bi bilo 44 %) so tako z nakupi začeli že septembra ali prej, da bi si zagotovili izpolnitev svojih prazničnih želja.

Pri nakupovanju prednjači spletno nakupovanje; 43 odstotkov vprašanih je dejalo, da namerava izdelke še naprej kupovati na spletu, 36 odstotkov pa jih pravi, da želijo nakupovati v trgovinah, a jih skrbi varnost glede epidemije. Večina je povedala, da bodo pri prazničnih nakupih do določene mere upoštevali tudi trajnost. Nameravajo se izogibati plastiki za enkratno uporabo, mnogi pa so tudi dejali, da nameravajo nakupe opraviti v svoji bližini in obenem prednost dati lokalno izdelanim proizvodom.

Želje po potovanjih in dogodkih ostajajo

V raziskavi so sodelujoče vprašali tudi o lanski počitniški sezoni, ki je bila vse prej kot običajna. Zapravili in potovali so manj, več so delali od doma, ob tem pa varčevali za čase, ki bodo ponovno »normalni«. Za potovanja nameravajo vprašani v prihodnje nameniti več sredstev kot lani, nakazujejo pa tudi na porast želje po izletih in dejavnostih v bližnji okolici. Za večerje v restavracijah na primer nameravajo vprašani letos potrošiti 30 % več denarja kot leto poprej.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji