ibm
Vpogled

Se obeta konec tradicionalnih nakupovalnih navad?

IBM je objavil ugotovitve najnovejše globalne raziskave vedenja potrošnikov »Vaccines, variants, and déjà vu«, ki nakazuje konec tradicionalnih nakupnih navad.

Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 13 tisoč posameznikov iz devetih držav, napoveduje konec ameriške tradicije črnega petka (Black Friday) in spletnega ponedeljka (Cyber-Monday). Rezultati kažejo, da kupce prazničnih daril skrbi morebitno pomanjkanje izdelkov. Mnogi (takšnih naj bi bilo 44 %) so tako z nakupi začeli že septembra ali prej, da bi si zagotovili izpolnitev svojih prazničnih želja.

Pri nakupovanju prednjači spletno nakupovanje; 43 odstotkov vprašanih je dejalo, da namerava izdelke še naprej kupovati na spletu, 36 odstotkov pa jih pravi, da želijo nakupovati v trgovinah, a jih skrbi varnost glede epidemije. Večina je povedala, da bodo pri prazničnih nakupih do določene mere upoštevali tudi trajnost. Nameravajo se izogibati plastiki za enkratno uporabo, mnogi pa so tudi dejali, da nameravajo nakupe opraviti v svoji bližini in obenem prednost dati lokalno izdelanim proizvodom.

Želje po potovanjih in dogodkih ostajajo

V raziskavi so sodelujoče vprašali tudi o lanski počitniški sezoni, ki je bila vse prej kot običajna. Zapravili in potovali so manj, več so delali od doma, ob tem pa varčevali za čase, ki bodo ponovno »normalni«. Za potovanja nameravajo vprašani v prihodnje nameniti več sredstev kot lani, nakazujejo pa tudi na porast želje po izletih in dejavnostih v bližnji okolici. Za večerje v restavracijah na primer nameravajo vprašani letos potrošiti 30 % več denarja kot leto poprej.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji