ibm
Vpogled

Se obeta konec tradicionalnih nakupovalnih navad?

IBM je objavil ugotovitve najnovejše globalne raziskave vedenja potrošnikov »Vaccines, variants, and déjà vu«, ki nakazuje konec tradicionalnih nakupnih navad.

Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 13 tisoč posameznikov iz devetih držav, napoveduje konec ameriške tradicije črnega petka (Black Friday) in spletnega ponedeljka (Cyber-Monday). Rezultati kažejo, da kupce prazničnih daril skrbi morebitno pomanjkanje izdelkov. Mnogi (takšnih naj bi bilo 44 %) so tako z nakupi začeli že septembra ali prej, da bi si zagotovili izpolnitev svojih prazničnih želja.

Pri nakupovanju prednjači spletno nakupovanje; 43 odstotkov vprašanih je dejalo, da namerava izdelke še naprej kupovati na spletu, 36 odstotkov pa jih pravi, da želijo nakupovati v trgovinah, a jih skrbi varnost glede epidemije. Večina je povedala, da bodo pri prazničnih nakupih do določene mere upoštevali tudi trajnost. Nameravajo se izogibati plastiki za enkratno uporabo, mnogi pa so tudi dejali, da nameravajo nakupe opraviti v svoji bližini in obenem prednost dati lokalno izdelanim proizvodom.

Želje po potovanjih in dogodkih ostajajo

V raziskavi so sodelujoče vprašali tudi o lanski počitniški sezoni, ki je bila vse prej kot običajna. Zapravili in potovali so manj, več so delali od doma, ob tem pa varčevali za čase, ki bodo ponovno »normalni«. Za potovanja nameravajo vprašani v prihodnje nameniti več sredstev kot lani, nakazujejo pa tudi na porast želje po izletih in dejavnostih v bližnji okolici. Za večerje v restavracijah na primer nameravajo vprašani letos potrošiti 30 % več denarja kot leto poprej.

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji