bla
Vpogled

Skrbi nas varnost profilov na družbenih omrežjih, a nismo preveč skrbni

Za 59 odstotkov slovenskih uporabnikov družbenih omrežji je vdor v njihov račun stresen dogodek, a jih hkrati le 25 odstotek uporablja dvostopenjsko preverjanje pristnosti.

V okviru informativne kampanje in raziskave, ki jo je družba Meta izvedla za spodbujanje uporabe pregleda zasebnosti, je nastala kreativna animacija, ki na zabaven način prikazuje morebitne posledice vloma v vaš »digitalni dom.« 

Raziskava med slovenskimi uporabniki družbenih omrežij namreč kaže, da večino sodelujočih (59 odstotkov) skrbi nevarnost vdora v račun na družbenih omrežjih, kljub temu pa le 25 odstotkov uporabnikov uporablja dvostopenjsko preverjanje pristnosti, ki jo v Meti poudarjajo kot eno od najučinkovitejših zaščit proti poskusom vdora.  Tudi zato kampanja spodbuja in ozavešča k uvedbi dvostopenjskega preverjanja pristnosti.

Uporabnike poziva, naj pregledajo varnostne nastavitve in s tem zaščitijo svoje informacije in račune. Zanimiva je tudi ugotovitev, da približno četrtina slovenskih uporabnikov družbenih omrežij (24 odstotkov), sploh starejših, nikoli ne spreminja svojih gesel na družbenih omrežjih, 37 odstotkov pa jih geslo menja manj pogosto kot enkrat na leto. Bolj spodbudna je ugotovitev, da je 91 odstotkov sodelujočih pripravljenih nameniti več kot pet minut izboljšanju varnosti svojega računa, kar je natanko tisti čas, ki je potreben za nastavitev dvostopenjskega gesla.

Na vprašanje, kaj bi bila najhujša posledica vdora, je več kot polovica sodelujočih (53,3 odstotka) slovenskih uporabnikov družbenih omrežij omenila morebitno škodovanje ugledu, če bi heker objavljal v njihovem imenu ali pošiljal sporočila njihovim prijateljem. 40 odstotkov jih je omenilo dostop do zasebnih sporočil, 32 odstotkov pa je omenilo možnost goljufije prijateljev.

Za povečanje varnosti na vašem računu na profilu priporočajo naslednje:

  • Obiščite Pregled zasebnosti in preverite varnost svojega računa.

  • Zaščitite svoje geslo:

    • Ne uporabljajte enakega gesla kot na drugih mestih.

    • Geslo ne sme vsebovati vašega imena ali priljubljenih besed – biti mora takšno, da ga je težko uganiti. Več informacij o ustvarjanju močnega gesla lahko najdete tudi na strani z varnostnimi ukrepi.

    • Svojih podatkov za prijavo nikoli ne delite z nikomer.

  • Vključite opozorila o prijavi in dvostopenjsko preverjanje pristnosti:

    • Dvostopenjsko preverjanje pristnosti je način, s katerim znatno okrepite vašo varnost. Ko se nekdo prijavi v račun z nove naprave ali nepoznane lokacije, mora poleg vnosa gesla vnesti še dodatno kodo, ki jo prejme na mobilni napravi – na primer prek SMS sporočila ali posebne aplikacije.

Prav tako je vredno omogočiti opozorila ob prijavi. Tako boste prejeli posebno obvestilo, če se nekdo poskuša prijaviti v vaš račun iz neznane naprave ali spletnega brskalnika.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji